Poruszanie się za pomocą roweru nie tylko ma pozytywne skutki dla środowiska, ale również i dla naszego zdrowia. Wychodząc z tego założenia, organizacja Brussels Mobility zainicjowała niekonwencjonalną kampanię, za pomocą której chce zachęcić mieszkańców Brukseli do korzystania z roweru nawet jeżeli na zewnątrz pada (co dzieje się podobno bardzo często).
W ramach inicjatywy w wybranych miejscach w całym mieście pojawiły się kolorowe plakaty z napisem „Noś, gdy jest mokro”. W momencie gdy pada, osoby poruszające się rowerem mogą zdjąć je z nośników reklamowych i… założyć na siebie – plakaty bowiem zmieniają się wówczas w poncha, które chronią przed deszczem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za projekt nietypowych płaszczy przeciwdeszczowych odpowiadają dwie projektantki z Brukseli: Camille Taillefer i Marie-Céline Debande.
PS
„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach promocji swojego bezalkoholowego piwa brazylijski oddział Heinekena przeobraził standardowy billboard reklamowy w… plenerowy pub.
PS3
Rozmazany, tonący lub wskazujący liczbę kroków billboard – oto najciekawsze, idealne zlokalizowane mini kampanie outdoorowe z Polski i zagranicy.