Ballantine's w czarno-białym wcieleniu z nowymi działaniami marketingowymi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ballantine's w czarno-białym wcieleniu z nowymi działaniami marketingowymi

Gwiazda pop artu i Instagrama Joshua Vides zmienił butelkę Ballantine’s Finest w dzieło sztuki! Marka zmienia szatę graficzną i zapowiada działania, które przypadną do gustu zarówno adeptom sztuki, fanom kameralnych imprez, jak i wielbicielom zaskakujących miejsc.

Zawartość limitowanej edycji to wciąż kultowy Ballantine’s Finest, ale jego butelka stanowi monochromatyczny eksponat rodem z galerii sztuki współczesnej. Znany Kalifornijski artysta wkracza z przytupem do świata szkockiej whisky. Joshua Vides zdobył sławę, gdy w połowie poprzedniej dekady zaczął tworzyć własny, dwuwymiarowy szkicownik z powszednich obiektów. Zapatrzony w mistrzów spod znaku Lichtensteina, Dubuffeta, czy Warhola, ale też zakochany w Fistaszkach i Simpsonach – wybielał samochody, znaki drogowe, mury czy sneakersy, a następnie obrysowywał je, żeby stworzyć w ten sposób czarno-biały komiks. Właśnie takiej transformacji została poddana butelka Ballantine’s w ramach współpracy, która podkreśla pionierstwo i bezkompromisowość zarówno marki szkockiej whisky, jak i samego artysty.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Łączą nas determinacja, żeby pracować na własnych zasadach i oddanie filozofii DIY. Od początku zależało mi, żeby mój styl mógł zaistnieć w najróżniejszych miejscach, więc globalna akcja z Ballantine’s to dla mnie kamień milowy – mówi Joshua.

Całość współgra z kampanią “„Tak to Robię” która zachęca miłośników Ballantine’sa do robienia rzeczy po swojemu. Efekt współpracy, w postaci limitowanej edycji butelki, już na początku maja będzie dostępny w wybranych sklepach na terenie całej Polski.

Wprowadzeniu na Polski rynek limitowanej edycji butelek będzie towarzyszyła adaptacja globalnej koncepcji. Wywrotowe podejście do dziedzictwa marki znajduje również odbicie w okolicznościowej walizce. W 1920 roku weszła w życie 18. poprawka do Konstytucji Stanów Zjednoczonych, co oznaczało początek prohibicji w Ameryce. To wtedy Ballantine's wprowadził charakterystyczny kształt butelki, który miał ułatwić szmuglowanie whisky. Vides wraca do stuletniej historii i nadaje jej drugie życie za sprawą swoich odważnych szkiców. Nesesery będzie można wygrać w aktywacjach influencerskich i mediowych. Celebracja obejmie również otwarcie pop-upu, zaprojektowanego przez artystę, od 29 maja do 02 lipca tego roku znany w Warszawie newonce.bar zamieni się w czarno-białą Instagramową przestrzeń, gdzie będzie można napić się drinka ze specjalnie opracowanej karty w dwóch wspomnianych już kolorach, a także wziąć udział w szkoleniach barmańskich czy DJ-skich. Więcej atrakcji będzie ujawniane w trakcie trwania kampanii.

Markę Ballantines wspiera komunikacyjnie agencja VMLY&R, za działania specjalne i PR-owe odpowiada newonce.media, a za część aktywacyjną agencja Look-up.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij