Bees & Honey z kolejną realizacją dla Mazowieckiego Instytutu Kultury

Współpraca Bees & Honey z Mazowieckim Instytutem Kultury rozpoczęła się od raportu dotyczącego strategii komunikacyjnych rożnych instytucji kultury z województwa mazowieckiego. Agencja odpowiadała za audyt stron internetowych oraz profili facebookowych wybranych instytucji.
O autorze
1 min czytania 2021-05-10

W ramach nowego wspólnego projektu, Bees & Honey przeprowadziło warsztaty strategiczne dla zespołu Mazowieckiego Instytutu Kultury, które były wprowadzeniem do szkolenia z komunikacji w obszarze mediów społecznościowych oraz odświeżenia identyfikacji wizualnej.

Warsztaty przeprowadzone były online i trwały trzy intensywne dni. Ze strony Mazowieckiego Instytutu Kultury uczestniczyły kluczowe osoby, z nową dyrektor, Magdaleną Ulejczyk na czele. Za przeprowadzenie warsztatów przez Bees & Honey odpowiadali Maciej Leonard Żybula, CEO i założyciel Bees & Honey, twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku, oraz Michał Chrościcki, account Bees & Honey i strateg marketingowy z wieloletnim doświadczeniem.

Wspólne spotkania pozwoliły od podstaw przepracować założenia marketingowe, w tym cele, grupy odbiorców, klucze wartości marki oraz potrzeby i oczekiwania instytutu. W efekcie końcowym, oprócz nowych założeń strategicznych i komunikacyjnych, Mazowiecki Instytut Kultury uzyskał projekt odświeżonego logotypu oraz niezbędne materiały w nowej identyfikacji wizualnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj