Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

More Bananas obchodzi V urodziny

Krakowska agencja już pięć lat pomaga firmom zwiększać zaangażowanie ich klientów, edukuje, doradza i projektuje pozytywne doświadczenia.
O autorze
1 min czytania 2021-05-11

– Właśnie dlatego najważniejszym punktem naszych urodzin, będzie dzielenie się wiedzą. Zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu – mówi Ania Ledwoń, creative owner w More Bananas.

Agencja zaczynała w 2016 od social media marketingu i do tej pory jest to główna sfera jej działania. Oprócz największych kanałów społecznościowych, jak Facebook czy Instagram, działa także na Pintereście, Twitterze, LinkedInie, TikToku i Clubhouse.

– „Bananowa wizja rozwoju” to w skrócie: być najbardziej efektywną, ale i kreatywną agencją reklamową w Polsce, która opiera swoje działania na szczerości i stałym podnoszeniu kompetencji pracowników, komunikując się żartobliwie, błyskotliwie, w oparciu o fakty, transparentnie, prostym językiem, ale z szacunkiem — podsumowuje Sławomir Nowak, CEO More Bananas.

Obecne specjalizacje agencji to także influencer marketing, aktywacje konsumenckie, kampanie reklamowe, audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Pięć lat doświadczenia dało nam kompetencje, aby realizować złożone projekty komunikacyjne, w tym komunikacji wewnętrznej oraz działania employer brandingowe. Klientom oferujemy także szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia – wylicza Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.

Podczas konferencji przewidziano dwanaście prelekcji:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  1. Jak robić legendarne Stories z wydarzeń? (Piotr Siwiec)
  2. Piksel Facebooka – czy jest Ci potrzebny? (Zuzanna Frydel)
  3. Dlaczego mój sklep nie sprzedaje? O najczęściej popełnianych błędach w e-commerce (Dagmara Rogowska)
  4. Jak wykorzystać fenomen TikToka? (Wojtek Żywolt)
  5. Klientocentryzm i podejście human2human w komunikacji B2C 

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się

    oraz B2B? (Anna Ledwoń-Blacha)

  6. Podstawy personal brandingu na LinkedIn (Artur Ragan)
  7. Grywalizacja marketingu (Kuba Łowczowski)
  8. Social Media a zdrowie psychiczne – smutna strona Instagrama (Agata Patoła)
  9. Marka pracownika to twoja marka – dlaczego warto i jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy (Bartek Ziemiański)
  10. Monitoring mediów – korzyści dla marketera (Robert Sadowski)
  11. Zwrot ku naturalności w reklamie (Maciej Sowa)
  12. Instagram w czasach pandemii, czyli co reklamują dziś influencerzy podróżniczy (Anna Boczar).

Udział w konferencji to koszt 123 zł (z VAT). 30 pierwszych zarejestrowanych osób otrzyma specjalne zestawy konferencyjne, a na wszystkie czeka:

  • 5 premierowych e-booków autorstwa ekspertów More Bananas,
  • 30% zniżki na cały asortyment sklepu More Bananas,
  • 10% zniżki na usługi agencji,
  • rabaty od partnerów i klientów,
  • bananowe gadżety,
  • dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Slacku,
  • sesje networkingowe przed i po konferencji.

NowyMarketing jest patronem medialnym konferencji. Więcej informacji znajduje się na stronie.