Kampania Ogilvy „Green Instructions” dla Lego Polskaznalazła się na shortliście konkursu D&AD

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania Ogilvy „Green Instructions” dla Lego Polskaznalazła się na shortliście konkursu D&AD

D&AD – organizowany przez brytyjską organizację D&AD oraz Advertising Week – to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży kreatywnej. Nagrody w kształcie charakterystycznych ołówków są przyznawane od 1962 roku za kampanie, które wyróżniają się zarówno na poziomie idei, jak i perfekcyjnego rzemiosła.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania agencji Ogilvy „Green Instructions”, przygotowana dla Lego Polska, znalazła się na shortliście konkursu w kategorii Impact.

Gala konkursowa odbędzie się 26 i 27 maja.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij