Lay's serwował chipsy w fikcyjnej restauracji fast food

Lay's serwował chipsy w fikcyjnej restauracji fast food

Chipsy o smaku kultowych dań fast food i w dodatku serwowane w kubełkach KFC i pudełkach z Pizza Hut? Taką akcję stworzyła marka Lay’s.

Co się dzieje, gdy w środku nocy masz ochotę na fast food, a wszystkie restauracje są już zamknięte? Zdaniem marki Lay’s, świetnym rozwiązaniem są chipsy o smaku kultowych dań ze znanych sieciówek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowe smaki Lay’s’ów, inspirowane znanymi daniami fast food, miały mieć swoją dystrybucję w restauracjach KFC, Subway i Pizza Hut. Niestety te plany przekreśliła pandemia, dlatego Lay’s zaprosił do współpracy agencję reklamową Fitzroy i wspólnie założono „nieistniejącą restaurację”.

Na fasadzie nowo utworzonej knajpy znalazły się wszystkie trzy loga, ale tak naprawdę cała akcja działa się w sieci – na portalu do zamawiania jedzenia. Klient zamawiający jedzenie, np. słynne skrzydełka lub kanapkę, spotykał się z zaskoczeniem, gdy odkrywał, że w otrzymanym kubełku lub papierowym pudełku po pizzy znajdują się chipsy. Co ciekawe przekąska miała smak oryginalnej potrawy, do której nawiązywało „fałszywe” opakowanie. A to wszystko po to, aby odbiorca kampanii jeszcze lepiej mógł poczuć smak nowych produktów.

Fikcyjna restauracja znajdowała się w siedzibie biura Fitzroy Amsterdam i była otwarta przez dwa dni –  3 i 4 czerwca.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij