Barciś, Wini i ekipa Lecha w finałowym odcinku „Czarna Wołga. Cichy&Mały”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Barciś, Wini i ekipa Lecha w finałowym odcinku  „Czarna Wołga. Cichy&Mały”

21 czerwca odbyła się premiera trzeciej części miniserialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały” zrealizowanego w ramach kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Music Awards. Tym razem dwóch niepokornych „typów znad Odry” granych przez Artura Barcisia i Winiego – otrzymało nietypowe zlecenie.

W ostatnim odcinku miniserialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały”, oprócz znanych już z poprzednich części Artura Barcisia „Cichego” i znanego w środowisku rapowym Winiego „Małego”, zobaczymy także trzech „panów w garniturach”. Szymon Skoczylas – Lech Brand Director, Łukasz Woźniak – Senior Brand Manager oraz Jacek Grabarczyk – Brand Manager, występują w filmie z ramienia marki Lech Kompanii Piwowarskiej – sponsora tytularnego gali. Osobiste zaangażowanie managerów Lecha w projekt, to wyraz ich identyfikacji z projektem #LPHHMA oraz dystansu do siebie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marcin Siwek, organizator, docenia wieloletnią współpracę Lecha ze środowiskiem hip-hopowym i podkreśla, jak bardzo istotna jest wiarygodność przy współpracy komercyjnej: Polski hip-hop mimo ogromnych osiągnięć, zarówno na listach przebojów, jak i we wszelkich rankingach sprzedażowych, nie posiadał własnej, dużej i adekwatnej do skali popularności gali nagród, podczas której można uhonorować artystów tak ważnego gatunku w Polsce. Tworząc Polish Hip-Hop Festival jeszcze w 2013 r. widziałem jak wszystko się zmienia, jak branża dojrzewa. Już wtedy dało się zauważyć, że rap w Polsce ma wszystko co jest potrzebne by trafić do mainstreamu, idąc podobną ścieżką do tej, którą hip-hop pokonał w Stanach Zjednoczonych. Wtedy też pojawił się pomysł stworzenia instytucji, która maksymalnie obiektywnie i rzetelnie będzie oceniała twórczość hip-hopową i wyróżniała najlepszych.

Połączenie sił Polish Hip-Hop Festivalu i Lecha pozwoliło nam w stu procentach zrealizować założenia. Marka jest nie tylko sponsorem wydarzenia, ale czynnie, i na każdym kroku, angażuje się w budowanie nowych dziejów polskiego hip-hopu, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni. Dzięki takiej współpracy i wspólnemu zaangażowaniu budujemy projekt na miarę oczekiwań zarówno artystów, słuchaczy, jak i całej kultury muzycznej. Jesteśmy przekonani, że takie wydarzenie zapisze się mocno na kartach historii – mówi organizator Polish Hip-Hop Festival oraz Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

Trzeci epizod jest zwieńczeniem projektu, który rozpoczął się w połowie maja. Do tej pory ukazały się dwie odsłony miniserialu. W pierwszym odcinku poznaliśmy dwójkę niepokornych „typów znad Odry” („Cichego” i „Małego”), którzy przeczesują Wrocław w stylowej czarnej Wołdze, poszukując właściciela tajemniczej skórzanej torby. Organizatorom gali udało się zaangażować do projektu grono ekspertów ze środowiska hip-hopowego, którzy współtworzą to wydarzenie i są jednymi z najlepszych w swojej profesji. W pierwszej odsłonie miniserialu jako gość specjalny wystąpił Te-Tris – raper, producent i legenda polskiego freestyl'u. W epizodzie drugim swoją obecność zaznaczyła Pszczoła, czyli Zuzanna „Bzy” Pszczółkowska – doświadczona i znana w środowisku tour i stage managerka. Połączenie wyrazistych charakterów i postaci z różnych światów, a także gwiazdorskiej obsady, zapewniło serii humor i rozrywkę mogące przypaść do gustu nie tylko branży hip-hopowej.

Koncept pierwszego i drugiego odcinka zostały bardzo dobrze odebrane przez rynek. Epizody „Te- Tris” i „Pszczoła” promujące Lech Polish Hip-Hop Music Awards mają już na chwilę obecną łącznie ponad pół miliona wyświetleń na YouTube, a wszystkie materiały video promujące wydarzenie osiągają wynik niemal 1,5 miliona odtworzeń.

Przed fanami gali kolejne oryginalne aktywności związane z sierpniowym wydarzeniem, które odbędzie się 19 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia. Warto więc subskrybować kanał, na którym dostępne są też wszystkie odcinki serialu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij