ZTM aktywnie zachęca do komunikacji miejskiej w nowej kampanii „Otwieramy szeroko drzwi na powrót normalności“

Ruszyła kampania Zarządu Transportu Metropolitalnego zachęcająca do powrotu do komunikacji miejskiej, w której aktywnie przypomina on, dlaczego warto korzystać z transportu zbiorowego. Kampania objęła przede wszystkim media społecznościowe, w dalszej kolejności wsparta zostanie mediami tradycyjnymi.
O autorze
1 min czytania 2021-07-06

W 2020 r. ZTM wydał ok. 5 mln na środki dezynfekujące, zamieścił prawie 200 tys. plakatów informujących o wprowadzanych obostrzeniach, dostosowywał kursy czy zwiększał pojemność taboru. Wymienione działania to tylko część spośród wszystkich realizowanych na rzecz bezpieczeństwa pasażerów. W kampanii „#DbajmyOSiebieNawzajem“ ZTM wchodził w emocjonalny dialog z pasażerami pokazując skalę i zakres podjętych rozwiązań, np. „My zużywamy ponad 23 litrów płynu do dezynfekcji miesięcznie. Ty myj lub dezynfekuj ręce po każdym przejeździe“.

Tym razem, w ramach najnowszej kampanii „#Otwieramy szeroko drzwi na powrót normalności“, ZTM zachęca do powrotu do komunikacji miejskiej, promuje także nowe rozwiązania zawarte w ofercie. W kwietniu br. wprowadzona została zmodyfikowana taryfa, obejmująca m.in. nowe rodzaje biletów, w tym specjalny – półroczny, którego cena w przeliczeniu na miesiąc to nieco ponad 90 zł (bilet 30-dniowy, kupowany co miesiąc to 159 zł).

– Na kampanię składają się przede wszystkim akcje digitalowe, głównie w mediach społecznościowych, w których umieszczamy specjalne posty z grafikami. Materiały korespondują z przekazem kampanii. Zależy nam, żeby po okresie pandemii, w którym odnotowaliśmy duże spadki frekwencji, nasi odbiorcy przypomnieli sobie teraz, jakie bilety oferujemy i jak można aktywnie spędzać czas, przy wykorzystaniu komunikacji miejskiej – mówi Andrzej Stangret, zastępca dyrektora ds. Handlowych ZTM. – Mało tego, w mediach społecznościowych prowadzony jest konkurs, w którym użytkownicy chętnie wypowiadają się o swoich sposobach na ciekawe spędzanie czasu w pojazdach komunikacji miejskiej – dodaje Stangret. Uzupełnieniem komunikacji elektronicznej są kanały tradycyjne, dzięki którym docieramy do tych osób, które nie korzystają z mediów elektronicznych. Wszystkie elementy kampanii są wzmocnione działaniami z zakresu media relations.

Kampania zaczęła się w dniu rozpoczęcia wakacji szkolnych i potrwa do września. Więcej informacji można znaleźć na www.metropoliaztm.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing