Levi's tworzy kolekcję inspirowaną Grateful Dead

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Levi's tworzy kolekcję inspirowaną Grateful Dead

Zaprojektowana zarówno dla prawdziwych Dead Heads, jak i zwykłych fanów, nowa kolekcja oferuje nie tylko głębokie zanurzenie w ikonografii Grateful Dead, ale stanowi również unikalny dodatek do każdej współczesnej garderoby inspirowanej latami 60. czy 90. XX wieku.

Jeśli chodzi o duety, trudno wyobrazić sobie bardziej naturalną i dynamiczna parę niż Levi's i Grateful Dead. W nowej kolekcji, która ukaże się tego lata, Levi's i Grateful Dead łączą siły, choć, tak naprawdę, nigdy nie były osobno. Pokolenia Dead Heads – stale rosnącej społeczności fanów zespołu – używały Levi's jako płótna do wyrażania siebie, personalizując swoje dżinsy, t-shirty i kurtki Trucker Jackets. Nosili je na koncertach patrząc w przyszłość. Tą kolekcją Levi’s celebruje swoje muzyczne dziedzictwo, kreatywność, tworzenie społeczności, a także 50. rocznicę kultowego albumu „Skull & Roses".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kapsułowa kolekcja Levi's x Grateful Dead obejmuje linię koszulek Levi's, polarów, dżinsów i akcesoriów z grafikami Dead i kolorowym tie-dye inspirowanym Grateful Dead. Aby uhonorować dziedzictwo zespołu i uchwycić radość, jaką ich muzyka przyniosła tak wielu ludziom w ciągu ostatniego półwiecza, kolekcja opowiada niesamowitą historię zespołu w unikalny i kreatywny sposób.

Duża część kolekcji celebruje 50. rocznicę wydania albumu Grateful Dead „Skull & Roses", który ukazał się w 1971 roku i od tamtej pory nie przestaje zachwycać i inspirować. W związku z wydaniem albumu po raz pierwszy wprowadzono ikoniczną grafikę „Skull & Roses". Ta sama grafika pojawia się na produktach Levi's, ale w oryginalnych kolorach marki.

Kolejnym wartym uwagi elementem kolekcji jest zielona koszulka tie-dye z grafiką zaczerpniętą z ulotki słynnego koncertu Grateful Dead z 1977 roku w Barton Hall, Cornell University w Ithaca, NY. Prawie każdy Dead Head zgodzi się z tym, że trzeba posłuchać tego koncertu z ich wiosennej trasy '77. Niektórzy twierdzą nawet, że jest to jeden z ich najwspanialszych koncertów wszech czasów. Wzbogacony o nową kolorystykę i zestawiony z unikatowym tie-dye t-shirt, jest doskonałym przykładem na to, że kolekcja może służyć zarówno hardkorowym Dead Headom, jak i zwykłym fanom.

– Chcieliśmy zrobić coś, co byłoby autentycznie zakorzenione w bogatej i unikalnej historii Grateful Dead, więc zagłębiliśmy się w niektóre z ich grafik i opowieści. Ta kolekcja, to głębokie zanurzenie się w legendzie Grateful Dead, oraz oddanie hołdu ich wiernym fanom, ale we współczesnym wydaniu. A fakt, że zarówno Levi's jak i Grateful Dead pochodzą z San Francisco, sprawia, że ta współpraca nie mogła być bardziej idealna – mówi Karyn Hillman, chief product officer w Levi Strauss & Co.

Inne elementy kolekcji to koszulka z długim rękawem w stylu tie-dye z napisem Grateful Dead zaczerpniętym z naklejki na zderzak z lat 80. oraz luźne szorty z grafiką Dead inspirowaną legendarną kulturą bootlegów zespołu. W kolekcji znalazły się też kultowe spodnie Levi's 501 i kurtka Type III Trucker, oba z logo „DEAD" w charakterystycznym dla zespołu foncie z kości, a także szereg innych graficznych koszul, polarów i akcesoriów. Nie zabrakło też produktów z pazurem - dla zwolenników wyraźnego stylu powstał wielokolorowy, dwustronny kapelusz i wielokolorowa torba z tańczącym niedźwiedziem, a także szereg haftowanych naszywek, które można umieścić na ubraniach wedle własnego uznania.

– Miałem szczęście zobaczyć na żywo Grateful Dead ponad 100 razy i na wszystkich tych koncertach miałem na sobie tylko Levi's 531. Może z wyjątkiem koncertów na świeżym powietrzu, w ciepłe dni, podczas których lepiej sprawdzały się szorty. Dzięki moim 531 podczas koncertów, nawet tych, które nagrywałem, ostro tańczyłem i zawsze mogłem poruszać się w nieskrępowany sposób, jak tylko dyktowała mi muzyka, z pełnym zakresem ruchu. Poza tym, były niesamowicie wytrzymałe! Moje ulubione jeansy były tak samo częścią moich koncertów, jak mój ulubiony kapelusz, buty do tańca i oczywiście moje szczęśliwe koszulki tie-dye. Jestem podekscytowany współpracą Levi's x Grateful Dead i nie mogę się doczekać, gdy znów będę mógł dać czadu, gdy wrócą koncerty – mówi David Lemieux, Grateful Dead archivist and legacy manager.

Kolekcja Levi's x Grateful Dead pojawi się 27 lipca 2021 roku na Levi.com i w wybranych sklepach Levi's.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij