Mastercard partnerem 27., hybrydowej edycji Pol’and’Rock Festival

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mastercard partnerem 27., hybrydowej edycji Pol’and’Rock Festival

Już po raz dziesiąty firma jest partnerem festiwalu, organizowanego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, oferując wsparcie technologiczne organizatorom oraz bezcenne doświadczenia uczestnikom wydarzenia.

W dniach 29-31 lipca, na lotnisku Makowice w Płotach odbędzie się 27. edycja Pol’and’Rock Festival. Nowa lokalizacja to nie jedyna zmiana, jaka czeka tegorocznych festiwalowiczów. Wydarzenie odbędzie się w formie hybrydowej – 20 tys. uczestników będzie miało możliwość wysłuchania koncertów na żywo, pozostali chętni będą mogli obserwować wydarzenie w sieci.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spotkanie na żywo…

Ubiegłoroczna edycja Pol’and’Rock Festival, czyli Najpiękniejsza Domówka Świata, cieszyła się niezwykłą popularnością, na nowo odkrywając siłę internetu i wartość spotkań w sieci. Zarówno obostrzenia związane z pandemią COVID-19, jak również kilometry, które dzieliły festiwalowiczów, nie zgasiły chęci do zabawy i tej niezwykłej iskry, od lat łączącej uczestników tego wydarzenia. Duży udział w tym sukcesie miał Mastercard, jako partner technologiczny festiwalu, dostarczając „miejsca” i możliwości do komunikacji i kontaktu z innymi uczestnikami, rozproszonymi po całym świecie.

W tym roku, Pol’and’Rock częściowo wraca do formuły sprzed epidemii. Pod koniec lipca na terenie dawnego Lotniska Makowice-Płoty, spotka się 20 tys. uczestników wydarzenia. Czekać na nich będzie blisko 30 wykonawców, strefa Akademii Sztuk Przepięknych, w której będą mogli się spotkać z wybitnymi gośćmi, seria wieczornych koncertów, a także atrakcyjne przestrzenie partnerów.

… i w sieci

Dla tych, którym nie uda się dotrzeć do Makowic, organizatorzy przygotowali niespodziankę – transmisje on-line. Można je oglądać na kanałach Pol’and’Rock Festival, podobnie jak w roku ubiegłym, w gronie znajomych, na specjalnie zaplanowanej domówce.

Dzięki zaangażowaniu Mastercard można jednak nie tylko oglądać koncerty, ale także wirtualnie spotkać się z innymi uczestnikami. Podobnie jak w ubiegłym roku, udostępniony zostanie oficjalny komunikator, który sprawi, że uczestnicy będą mogli poczuć prawdziwy klimat tego niezwykłego wydarzenia. Będzie on umożliwiał wymianę wrażeń z innymi festiwalowiczami oraz dawał dostęp do transmisji z 12 kamer rozmieszczonych na terenie Festiwalu, również w miejscach niedostępnych dla wszystkich, na przykład za kulisami. Użytkownicy będą mogli ze sobą rozmawiać i oglądać na żywo, co dzieje się na całym wydarzeniu, a żeby uzyskać dostęp do wybranych kamer, konieczne będzie rozwiązanie quizu wiedzy o Festiwalu. Inną funkcją komunikatora jest księga pamiątkowych wpisów, dzięki której wszystkie osoby, zarówno obecne na miejscu, jak i te w internecie, będą mogły zaznaczyć swoją obecność na festiwalu.

– Zeszłoroczny sukces Najpiękniejszej Domówki Świata i obecnych na niej narzędzi od Mastercard pokazał, jak ważne na tym wyjątkowym festiwalu są relacje międzyludzkie, rozmowy i empatia. W trudnym czasie daliśmy fanom muzyki, wieloletnim bywalcom Pol’and’Rock’a, szansę na rozwijanie swojej pasji. Technologia, kreatywność i determinacja organizatorów i partnerów wydarzenia pozwoliły połączyć dwa światy – rzeczywisty i wirtualny – i w czasie kryzysu wzbudzić w ludziach emocje, przekazać radość, dać poczucie bycia częścią czegoś wyjątkowego. Cieszymy się, że także w tym roku możemy uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu, od lat wpisanym w kalendarz kluczowych muzycznych imprez – komentuje Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Bezcenna podróż za kulisy festiwalu

Niezwykłą okazję do wejścia za kulisy muzycznego przedsięwzięcia, jakim jest Pol’and’Rock Festival, mają w tym roku uczestnicy programu Mastercard Bezcenne Chwile. Przygotowana dla nich została pula 8 wejściówek, które otrzymać mogli w zamian za zgromadzone w programie punkty. Dodatkowo 10 szczęśliwców, będących w programie Bezcenne Chwile w strefie Premium, miało szansę otrzymać specjalne wejściówki, które uprawniały również do wejścia w miejsca niedostępne dla większości festiwalowiczów. Ograniczona liczba miejsc na lotnisku w Makowicach sprawiła, że każdy z tych wejściówek stanowiła niezwykłą okazję dla zarejestrowanych w programie pasjonatów muzyki i wszystkie cieszyły się dużą popularnością.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij