McDonald's powołuje zespół ds. obsługi klienta

McDonald's powołuje zespół ds. obsługi klienta

McDonald’s tworzy specjalny zespół ds. obsługi klienta, by udoskonalić analizę danych, zaangażowanie klientów online, marketing i ogólny rozwój sieci restauracji. Zespół będzie działał pod kierownictwem Manu Steijaerta.

McDonald’s, podążając za postanowieniami programu MyMcDonald's Rewards, stworzy specjalny zespół ds. obsługi klienta. Będzie on odpowiedzialny za analizę danych, cyfrowe zaangażowanie klientów, marketing w skali globalnej oraz ogólny rozwój sieci restauracji. Na czele zespołu stanie Manu Steijaert, który jest związany z firmą od 2001 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z pandemią zmianą uległy przyzwyczajenia i potrzeby klientów restauracji, zatem McDonald’s podjął starania, by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom swoich klientów. Sieć restauracji w ostatnim czasie udoskonaliła rozwiązania cyfrowe usprawniające działania restauracji i punktów McDonald's Drive-Thru na całym świecie. Od teraz specjalny zespół ds. obsługi klienta dodatkowo wspomoże restauracje w dążeniu do lepszej komunikacji z klientami, a w rezultacie do zapewnienia im lepszej obsługi, także tej cyfrowej.

– Utworzenie zespołu Customer Experience wzmacnia zdolność McDonald's do przewodzenia branży w przewidywaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów na każdym etapie podróży marki, która coraz bardziej wykracza poza ściany fizycznej restauracji poprzez cyfrową dostawę i Drive-Thru – twierdzi Chris Kempczinski, dyrektor generalny McDonald’s.

Firma planuje zainwestować około 500 milionów dolarów na modernizację blisko 1200 krajowych restauracji, aby zoptymalizować usługi drive-thru, dostawy i zamówienia online. Wśród nowych rozwiązań restauracji McDonalds ma pojawić się na przykład opcja witania po imieniu członków programu Rewards podczas korzystania z usług punktów drive-thru. Klienci należący do programu lojalnościowego otrzymają także spersonalizowane promocje pocztą e-mail po odebraniu zamówionego posiłku. Podobne rekomendacje będą pojawiały się również w sklepach, kioskach McDonald's, cyfrowych tablicach menu oraz w aplikacji mobilnej McDonald's, która zrzesza już ponad 40 milionów aktywnych użytkowników.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij