Lay’s zachęca do dzielenia się uśmiechami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lay’s zachęca do dzielenia się uśmiechami

Lay's rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów będę zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują jej najbardziej i pomogą wspierać lokalne organizacje charytatywne. Za przygotowanie kampanii i regionalnych toolkitów odpowiada VMLY&R Poland.


Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nic tak nie zaraża dobrą energią, jak szczere uśmiechy. Potrafią przełamać (a nawet stopić) pierwsze lody i ułatwić nawiązywanie relacji z innymi. Podczas pandemii były one jednak skrzętnie skrywane za maseczkami i zamknięte w domowym zaciszu. Marka Lay’s dostrzega, że konsumenci są stęsknieni za widokiem uśmiechów – czy to przypadkowych przechodniów, czy też najbliższych.

Nowa odsłona marki Lay’s promuje działalność charytatywną i niesienie pomocy tym, którzy potrzebują jej najbardziej. Receptura na dzielenie się uśmiechem z bliźnim jest niezwykle prosta – wystarczy kupić opakowanie chipsów Lay’s, a część zysków ze sprzedaży każdej z paczek wesprze działania lokalnych fundacji charytatywnych.

– Nowa kampania Smiles nie tylko zachęca ludzi to uśmiechania się, ale także pokazuje moc uśmiechu i udowadnia, że może on nieść realną pomoc innym – mówi Zlata Ruzhenskaya, senior marketing manager, Potato Chips, EER, PepsiCo.

W ramach aktywacji marka przedstawi także filtr AR na Instagramie, który umożliwi przeniesienie prawdziwych uśmiechów użytkowników na wirtualne paczki Lay's i dzielenie się nimi na platformach social media.

Za strategię, ideę kreatywną, a także przygotowanie regionalnych toolkitów, obejmujących KV, TVC, POS, OOH oraz assety digital, a także development filtra AR na Instagramie odpowiada VMLY&R Poland. Adaptacją kampanii na polskim rynku zajęła się Przestrzeń.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij