WAKSY liderem contentu fabularnego dla młodzieży na YouTubie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WAKSY liderem contentu fabularnego dla młodzieży na YouTubie

Kanał WAKSY w pierwszym półroczu 2021 r. odnotował 58 523 796 wyświetleń wideo (suma Q1 i Q2), co uplasowało go na pierwszym miejscu wśród kanałów fabularnych dla młodzieży na YouTubie. Za WAKSAMI na podium znaleźli się AbstrachujeTV (47 734 233 wyświetleń) oraz Cyber Marian (40 926 999 wyświetleń).

WAKSY to grupa przyjaciół z aktorskim zacięciem, która w dowcipnych, krótkich filmach fabularnych opowiada o szkolnej rzeczywistości. Gwiazdami kanału są aktor i producent Przemek Burkacki, aktorka i modelka Paulina Soboń, a reżyserem i współproducentem kanału jest Arkadiusz Balcerzyk. Według raportu Social Blade o miesięcznych wyświetleniach WAKSY był najpopularniejszym kanałem oferującym content fabularny dla młodzieży w pierwszym półroczu 2021.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

WAKSY to jednak nie tylko kanał na YouTubie, ale również wielotysięczna społeczność śledząca Twórców od ponad 3 lat. Ponad połowa widowni kanału WAKSY to przede wszystkim zaangażowani widzowie między 18 a 24 rokiem życia (51,6%), 35 a 44 rokiem życia (20,6%) i 25 a 34 rokiem życia (14,4%). Średnia miesięczna liczba wyświetleń kanału osiąga blisko 10 000 000.

– WAKSY to świetny przykład na to, że konsekwentnie rozwijany format potrafi zapewnić sukces na YouTubie. Doskonała znajomość swojej grupy docelowej pozwala na spełnianie oczekiwań widzów, a także docieranie do nowej publiczności – mówi Przemysław Gajos, senior support manager w LTTM.

– Ich fani noszą produkowane przez nich spersonalizowane ubrania, występują w ich materiałach, a bilety na organizowane przez nich wakacyjne kolonie wyprzedają się w mgnieniu oka. W tym roku odbyła się 3 edycja WAKSY Camp, podczas którego fani mogli spędzić czas ze swoimi ulubionymi twórcami, pracować przy nagraniach odcinków i poznać tajniki ich pracy – mówi Michał Nobis, influencer marketing manager w LTTM, odpowiedzialny za grupę WAKSY.

Top 10 najpopularniejszych kanałów YouTube w kategorii contentu fabularnego, według Social Blade, na podstawie oglądalności w pierwszym półroczu 2021 roku to:

  1. WAKSY (LifeTube) – 58 528 796
  2. AbstrachujeTV (ABSTRA) – 47 734 233
  3. Cyber Marian (LifeTube) – 40 926 999
  4. ŚmiechawaTV (LifeTube) – 33 672 488)
  5. Kabaret Czwarta Fala (LifeTube) – 19 361 117
  6. BEKSY (ABSTRA) – 18 994 230
  7. Natasza Parzymies – 13 197 388
  8. G.F. Darwin (LifeTube) – 9 955 905
  9. Bracia Malczyńscy (LifeTube) – 8 345 513
  10. POSTOWIE – 7 691 829

Do sieci LifeTube (grupa LTTM) przynależy 60% spośród najpopularniejszych kanałów w tej kategorii: WAKSY, Cyber Marian, Śmiechawa TV, Kabaret Czwarta Fala, G.F. Darwin, oraz Bracia Malczyńscy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij