Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Prezent na Dzień Matki od NIVEA – wzruszające zdjęcia Iriny Werning

W Dniu Matki NIVEA i fotografka Irina Werning przypominają: dla mamy zawsze pozostaniesz dzieckiem. Argentyńska artystka odtworzyła zdjęcia laureatów konkursu marki. Zwycięzcy podarowali swoim Mamom wspaniałe niespodzianki: zrekonstruowane w teraźniejszości fotografie z albumu rodzinnego.
O autorze
1 min czytania 2014-05-28

W kwietniu na fan page’u marki NIVEA został przeprowadzony konkurs, w którym internauci mogli udostępniać swoje zdjęcia z dzieciństwa. Trzy wybrane fotografie zostały zrekonstruowane przez Irinę Werning i podarowane Mamom z okazji ich święta. Do Mam pozostałych 50 laureatów konkursu trafiły upominki od NIVEA.

Wręczenie odtworzonych fotografii dostarczyło wszystkim rodzinom wielu wzruszeń. Dorosłe już dzieci podarowały swoim Mamom najpiękniejsze wspomnienia w nowej zaskakującej formie. Okazało się, że powrót w przeszłość znaną z albumu rodzinnego, o której tak marzą wszystkie Mamy, jest możliwa. Pieczołowicie odtworzone zdjęcia przywołały domową atmosferę i najpiękniejsze emocje sprzed lat. Można się o tym przekonać, oglądając materiał video o kulisach akcji z Iriną Werning, przygotowany przez studio produkcyjne Onet we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT. Agencja 180 odpowiada za pomysł i koordynację całej akcji z Iriną Werning.

By zrealizować sesję dla NIVEA, argentyńska artystka spędziła tydzień w Warszawie. Irina Werning zadbała o odtworzenie najdrobniejszych szczegółów rekonstruowanych fotografii. Nadzorowała pracę nad kostiumami, wybierała rekwizyty, scenografię i lokalizację. Najwięcej uwagi artystka poświęciła jednak bohaterom sesji. Pozując, przywoływali na swoich twarzach emocje z dawnych zdjęć, układali ciała w identyczny sposób jak na fotografiach z rodzinnego albumu. Efekt współpracy jest poruszający: na zdjęciach udało się uchwycić łączącą bliskich ponadczasową więź.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jedyna bezwarunkowa miłość w naszym życiu to miłość Mamy. Myślę, że tę prawdę udało nam się uchwycić w sesji, którą przygotowałam razem z NIVEA. Staram się robić zdjęcia, które mówią coś o ludziach.

W naszej sesji pokazaliśmy też, że niezależnie od upływu czasu, dla naszych Mam zawsze pozostaniemy dziećmi – powiedziała Irina Werning, argentyńska fotografka, autorka projektu ,,Back to the future”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się