Tic Tac stawia na content marketing

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tic Tac stawia na content marketing

Marka Tic Tac rozszerza komunikację o content marketing i uruchamia platformę What’s FRESH NOW?

Dostarcza ona codzienną porcję najświeższych informacji za pośrednictwem wielu różnych kanałów: począwszy od serwisu internetowego, przez aplikację mobilną, a skończywszy na dynamicznie generowanych treściach na nośnikach digital OOH. Działania obejmują trzy rynki – polski, niemiecki i szwajcarski. Za koncepcję i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiadają polskie oddziały agencji Isobar oraz domu mediowego Vizeum.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Centralnym elementem platformy What’s FRESH NOW? jest serwis whatsfreshnow.pl, w którym odbiorcy znajdą najświeższe informacje m.in. na temat sportu, technologii, czy lifestyle’u. Każdy z nich jest opatrzony żartobliwym komentarzem pastylek Tic Tac. Marka, reagując na aktualne wydarzenia na świecie, wykorzystuje w komunikacji element „fresh”. Za tworzenie treści do serwisu odpowiada redakcja MSN.com.

Treści pochodzące z serwisu What’s FRESH NOW? wykorzystywane są także w innych kanałach i służą do automatycznego generowania kreacji reklam display emitowanych m.in. na portalach i w sieci Google. W ten sposób na bannerach codziennie pojawiają się inne newsy i grafiki, każdorazowo opatrzone komentarzem brand heroes – pastylek Tic Tac. Serwis What’s FRESH NOW? projektowany był z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych i wykorzystuje rozwiązania z zakresu responsive web design. Stworzona została również aplikacja mobilna dostępna za darmo na smartfony z systemami iOS, Android i Windows Phone, która promowana jest w telewizji. Ponadto kampania obejmie reklamę na nośnikach digital OOH, gdzie również wykorzystane zostaną dynamicznie generowane treści.

– Strategia stojąca za platformą What’s FRESH NOW? zakłada dostarczanie konsumentom różnymi kanałami wartościowego i dynamicznie zmieniającego się branded content. Dzięki temu możliwe staje się długofalowe zaangażowanie konsumentów i obecność marki w ich codziennym życiu, analogicznie do pastylek Tic Tac, które zawsze można mieć się przy sobie. – mówi Patryk Grzeszczuk, head of strategy w agencji Isobar Poland. 

Kampania What’s FRESH NOW? prowadzona jest równocześnie na rynku polskim, niemieckim i szwajcarskim. Dla Ferrero, właściciela marki Tic Tac, realizują ją polskie oddziały Vizeum i Isobar, wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network. Za tworzenie treści do serwisu odpowiada redakcja MSN.com. Ferrero nie wyklucza rozszerzenia kampanii o kolejne europejskie rynki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij