Kampania wizerunkowa „LifeACT” zostanie podzielona na etapy. Pierwszy obejmie konkurs dla ambasadorów marki, których zadaniem jest przedstawienie historii z produktami producenta w tle. Kolejnym krokiem jest organizacja konkursu dla młodych talentów ze szkół filmowych i reklamowych. Najlepsi twórcy na podstawie nadesłanych opowieści napiszą scenariusze oraz zekranizują je. Na zwycięzców dwóch rywalizacji czekają nagrody o łącznej wartości ponad 20 tys. zł.
OS3 jest odpowiedzialna za strategię oraz koordynację projektu. W ramach współpracy agencja zrealizowała serwis. Działania wspiera kampania na YouTube. Ponadto agencja odpowiada za realizację i produkcję materiałów wideo, m.in. krótkometrażowych filmów, teasera, trailera oraz making ofu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Akcja potrwa do 28 czerwca br.