Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska od OS3

Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch konkursów oraz produkcja krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty Philips wpływają na codzienne życie.
O autorze
0 min czytania 2014-05-28

Kampania wizerunkowa „LifeACT” zostanie podzielona na etapy. Pierwszy obejmie konkurs dla ambasadorów marki, których zadaniem jest przedstawienie historii z produktami producenta w tle. Kolejnym krokiem jest organizacja konkursu dla młodych talentów ze szkół filmowych i reklamowych. Najlepsi twórcy na podstawie nadesłanych opowieści napiszą scenariusze oraz zekranizują je. Na zwycięzców dwóch rywalizacji czekają nagrody o łącznej wartości ponad 20 tys. zł.

OS3 jest odpowiedzialna za strategię oraz koordynację projektu. W ramach współpracy agencja zrealizowała serwis. Działania wspiera kampania na YouTube. Ponadto agencja odpowiada za realizację i produkcję materiałów wideo, m.in. krótkometrażowych filmów, teasera, trailera oraz making ofu.

Akcja potrwa do 28 czerwca br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj