Przemysław Guzik nowym Head of Shopper Marketing V&P

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Przemysław Guzik nowym Head of Shopper Marketing V&P

Head of Shopper Marketing – to nowe stanowisko w V&P, które objął Przemysław Guzik. Przemek wrócił do agencji po ponad dwóch latach, by rozwijać ofertę shopper marketingową w strukturach działu strategii.

Ostatnie dwa lata Przemek spędził w Cosmo Group, gdzie odpowiadał za prowadzenie badań marketingowych oraz współtworzenie strategii i kampanii reklamowych, na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej przez ponad rok był Senior Strategy Managerem w V&P, pracując m.in. dla Hebe, Dużego Bena oraz Nivei.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Shopper marketing to niezmiernie ciekawy obszar marketingu, bo – wbrew powszechnej opinii – nie dotyczy jedynie samego momentu zakupu, czy celu jakim jest zwiększenie koszyka – mówi Przemysław Guzik, nowy Head of Shopper Marketing w V&P. To proces zaczynający się od budowania świadomości, przez zakup do jego ponawiania. Przewagą takiego ujęcia jest lepsze dostosowanie komunikacji do potrzeb shoppera na różnych etapach ścieżki decyzyjno-zakupowej oraz lepsze dobranie punktów styku. Jest to niezmiernie potrzebne zwłaszcza dziś, gdy innowacje – takie jak np. q-commerce – coraz mocniej zacierają granice między fizycznymi i cyfrowymi punktami sprzedaży. W V&P będzie odpowiadał za rozwój narzędzi strategicznych, oraz planowanie dla klientów z branży retail (przede wszystkim Hebe, część marek Eurocash), FMCG a także dla projektów new-business’owych.

Przed rozpoczęciem pracy w V&P Przemek przez 8 lat pracował w agencji TEQUILA\TBWA, odpowiadał za strategię dla takich klientów jak: Tyskie, Lech Pils, Nivea, Tymbark, Galeria Północna, Fortum, Aquafresh, Wrigley, ING Bank i Maxwell House. W ramach sieci Omnicom szkolił się w shopper marketingu w Denver, Hamburgu i Londynie. W lipcu 2021 zdobył certyfikat DIMAQ Proffesional z obszaru digital marketingu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij