Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ZTM w nowej kampanii „Zmień EGO na EKO!“ promuje ekologiczny transport publiczny

„Zamień EGO na EKO” – pod taki hasłem ZTM, największy organizator komunikacji miejskiej w Polsce, będzie prowadził szerokie działania kampanijne, promował ekologiczny transport publiczny, szczególnie teraz – w ramach „Europejskiego Tygodnia Mobilności”.
O autorze
2 min czytania 2021-09-14

„Europejski Tydzień Mobilności” (ETM) rozpoczyna się już w najbliższy czwartek (16 września) i potrwa do 22 września, czyli do „Dnia bez Samochodu”. ZTM rozpoczyna właśnie nową kampanię, przygotował szereg inicjatyw i aktywności, do udziału w których zaprasza wszystkich mieszkańców Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. ZTM, szczególnie w tym okresie, będzie promował transport publiczny w budowaniu ekologicznego, przyjaznego i nowoczesnego miasta. – „Zmień EGO na EKO! Masz teraz 1000 powodów, by korzystać z transportu publicznego i być bardziej EKO, a mniej… EGO“ – w ten sposób zwracamy się w naszej kampanii do wszystkich mieszkańców – mówi Andrzej Stangret, zastępca dyrektora ZTM ds. handlowych. – W naszej najnowszej kampanii postawiliśmy więc na ekologię – dodaje Stangret.

Nowa kampania realizowana będzie w mediach tradycyjnych, radio, citylightach oraz w kanałach digitalowych. Jej ważnym elementem będzie nowy film wideo podsumowujący „1000 dni ZTM“ i kluczowe rozwiązania wdrożone w tym czasie. Materiał będzie szeroko promowany w social mediach. – Od 1000 dni ZTM tworzy system „łatwEKO“ podróżowania po Metropolii. Chcieliśmy pokazać nasze najciekawsze projekty, jak np. obsługę klienta online, System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, czy też linie metropolitalne, które wnoszą nową jakość i zmieniają koncepcję transportu publicznego. I właśnie o nich opowiadamy w naszym filmie – zapowiada Andrzej Stangret.

W ciągu całego „Europejskiego Tygodnia Mobilności”, facebookowy fanpage ZTM stanie się socialową przestrzenią działań kampanijnych oraz bieżącej komunikacji. ZTM na Facebooku będzie informował o wszystkim, co będzie się działo w kolejnych dniach „Europejskiego Tygodnia Mobilności”.

Kawa i spotkanie ze znanym kontrolerem

Ostatni dzień „Europejskiego Tygodnia Mobilności” to obchodzony corocznie 22 września „Dzień bez Samochodu”. Wszyscy kierowcy w tym dniu mogą podróżować komunikacją ZTM za darmo, jeśli tylko będą mieć przy sobie dowód rejestracyjny samochodu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na wybranych przystankach na pasażerów będzie czekała m.in. gorąca kawa, którą będą mogli wypić z dyrektor ZTM Małgorzatą Gutowską oraz prezydentami Katowic i Rudy Śląskiej. – Dla mnie to świetna okazja, aby porozmawiać z pasażerami oraz podziękować im – w symboliczny, sympatyczny sposób – za ich zaufanie, za to, że jeżdżą razem z nami – podkreśla Małgorzata Gutowska, szefowa Zarządu Transportu Metropolitalnego.

Dokładna lista przystanków opublikowana zostanie na profilu na Facebooku oraz na stronie internetowej ZTM. Dodatkowo, 22 września w autobusach mieszkańcy Metropolii będą mogli spotkać dobrze znaną im osobę. W rolę kontrolera biletów wcieli się Krzysztof Hanke, polski aktor, satyryk, lider znanego, śląskiego „Kabaretu Rak”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Wykorzystujemy humorystyczną konwencję, aby zaskoczyć i rozbawić podróżujących, którzy zdecydowali się spędzić z nami „Dzień Bez Samochodu”. Dlatego wierzę, że uda nam się wywołać wiele spontanicznych uśmiechów – mówi Małgorzata Gutowska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Pokaż się z ekologicznej strony” – ZTM angażuje regionalnych pracodawców w popularyzację ekologicznego transportu

– Widzimy swoją szczególną rolę w rozwoju gospodarczym regionu, a także dbałości o jego perspektywę środowiskową. Inicjujemy systemowe projekty B2B – bardzo zależy nam na nawiązaniu współpracy z regionalnymi pracodawcami tak, aby zostali naszymi partnerami w popularyzacji ekologicznej komunikacji miejskiej wśród pracowników. Szczególnie teraz, w trakcie ETM, zapraszamy do rozmowy duże zakłady z naszego regionu, którym możemy zaproponować indywidualne warunki komercyjne takiej współpracy – mówi Andrzej Stangret.

Firmy, które zostaną partnerem ZTM w budowaniu ekologicznego regionu, mają zagwarantowane do 10 proc. zniżki na zakup biletów dla swoich pracowników. Mogą także szeroko promować swoją firmę i markę w regionie – ZTM proponuje im bezpłatną możliwość skorzystania ze swoich nośników reklamowych.