Paweł Szymczyk szefem e-commerce w Reprise

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Paweł Szymczyk szefem e-commerce w Reprise

Paweł Szymczyk, jako head of e-commerce, będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarze handlu elektronicznego. Ma wieloletnie doświadczenie z pracy w zespołach sprzedażowych i marketingowych firm z branż FMCG oraz farmaceutycznej.

Paweł Szymczyk dołączył do zespołu agencji Reprise, obejmując nowe stanowisko head of e-commerce. Jego zadaniem jest pomoc klientom w rozwinięciu ich biznesów na marketplaceach w Polsce, ale także za granicą. Nowy head of e-commerce Reprise’a raportuje bezpośrednio do Jacka Dymkowskiego, managing directora tej agencji. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– E-commerce to bardzo pojemne określenie łączące świat mediów, handlu i technologii. Paweł wnosi bogate, trade marketingowe doświadczeniem pracy pod stronie klientów. Wraz z kolejnymi certfikacjami pracowników agencji przez Amazona i Allegro, wykonujemy duży krok w kierunku wyraźnego wzmocnienia tych kompetencji w agencji Reprise i całej grupie Mediabrands – dodaje Dymkowski.

Poprzednio Paweł Szymczyk pracował m.in. w Hasbro, gdzie jako retail activation manager CEE koordynował realizację strategii trade marketingu oraz e-commerce na sześciu rynkach w regionie CEE. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w takich firmach jak m.in. Unilever, Diageo czy Adamed. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij