Balenciaga stworzyła wirtualne stroje w Fortnite i kolekcję ubrań dla graczy

Balenciaga stworzyła wirtualne stroje w Fortnite i kolekcję ubrań dla graczy
Efektem współpracy hiszpańskiego luksusowego domu mody z Epic Games są wirtualne stroje dostępne w grze Fortnite oraz kolekcja ubrań w sklepach stacjonarnych.
O autorze
1 min czytania 2021-09-28

Dzięki współpracy marki Balenciaga i Epic Games gracze Fortnite będą mogli skorzystać z wirtualnego sklepu i zakupić cztery stroje oraz akcesoria i broń dla swoich postaci w grze komputerowej. Ceny za przedmioty zaczynają się od 8 dolarów.

W ramach współpracy powstała także minimalistyczna kolekcja ubrań i akcesoriów, które pojawią się w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online domu mody. Na oficjalnej stronie internetowej Balenciaga pojawiły się wszystkie przedmioty należące do kolekcji Fortnite. Fani mogą zakupić m.in. t-shirty, bluzy, kurtki, czapki czy plecaki. Niektóre z produktów wyprzedały się już kilka dni po premierze, co świadczy o sporym zainteresowaniu kolekcją.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

balenciaga.com

Balenciaga to pierwsza luksusowa marka, która podjęła współpracę z Epic Games. Podobną współpracę nawiązała niedawno marka Louis Vuitton, projektując kolekcję odzieży nawiązującej do gry League of Legends.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

louisvuitton.com

Firma Epic Games poinformowała, że jest otwarta na podobne współprace w przyszłości. Dodatkowo marka bierze pod uwagę włączenie społeczności graczy we współtworzenie kolejnych kolekcji wirtualnej odzieży.

Współpraca jest promowana w internecie oraz w outdoorze – billboardy 3D prezentujące nową wirtualną kolekcję strojów pojawiły się w Tokio i w Nowym Jorku.

PS
Trójwymiarowe reklamy wyświetlane na billboardach z ekranami LED stają się coraz bardziej popularne w różnych krajach na świecie. Hiperrealistyczne animacje skutecznie przyciągają uwagę przechodniów.

PS 2
W branży gamingu pojawia się coraz więcej nowych kolaboracji, m.in. z brandami fashion, beauty czy z markami piwnymi

PS 3
Balenciaga została skrytykowana za wypuszczenie na rynek „rasistowskich” spodni z wszytymi bokserkami.

PS 4
W relacjach udostępnianych na Twitch.tv przez graczy Fortnite, jako część kampanii reklamowej pojawiła się postać Małego Głoda.