Znamy nominowanych w Effie 2021

Jury 22. edycji Effie Awards Poland przyznało 78 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (12), wśród agencji – McCANN Poland (7), a wśród reklamodawców ex aequo: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4).
O autorze
1 min czytania 2021-09-29

Ponad 170 ekspertów zasiadających w 11 grupach jurorskich wybrało kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2021. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego LOTTE Wedel, właściciela marki E.Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.

Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał McCANN Poland (7), VMLY&R (6) oraz DDB Warszawa (5) i Publicis Worldwide (5).

12 nominacji zdobyła agencja mediowa Starcom, kolejne otrzymali Performics (7) i Spark Foundry (7) oraz Wavemaker (6).

Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4), a następnie Grupa Żywiec (3), LEGO (3), Mastercard (3) oraz Polski Standard Płatności (3).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji Jury przyznało w kategorii React & Defend.

Poniżej lista wszystkich nominowanych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nagrodzonych poznamy 26 października 2021 r. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie Awards Poland wspierają:

  • Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Salesforce, Radio Zet
  • Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
  • Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media&Leads Polska
  • Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
  • Patroni medialni: NowyMarketing, Forbes, Business Insider, PRoto, Marketer+, E-Commerce w  praktyce, Marketing przy Kawie, KampanieSpołeczne.pl, Player, NOIZ.

Szczegóły dostępne są na stronie awards.effie.pl/.