Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Netflix przejmuje studio gier wideo Night School Studio

Netflix przejmuje studio gier wideo Night School Studio
Platforma streamingowa rozszerza swoją ofertę gier wideo, udostępniając kolejne pozycje graczom w kilku krajach Europy. Kolejnym krokiem jest kupienie studia gier i współpraca z zespołem Night School Studio.
O autorze
1 min czytania 2021-09-30

Netflix w lipcu 2021 roku zapowiedział wejście na rynek gier i stworzenie pozycji dla graczy nawiązujących do swoich najpopularniejszych produkcji filmowych i serialowych. W związku z tym firma stworzyła nowe stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju gier. Pozycję tę objął Mike Verdu, związany z rynkiem gier były dyrektor Electronic Arts i wiceprezes Facebooka.

W sierpniu Netflix zadebiutował swoimi grami mobilnymi – w pierwszej kolejności użytkownicy z Polski mogli skorzystać z testowej oferty gier w ramach subskrypcji pakietu Netflix. Niedawno do gier „Stranger Things 3” oraz „Stranger Things: 1984” dołączyły także trzy nowe pozycje. Gigant streamingowy udostępnił gry „Teeter Up”, „Shooting Hoops” i „Card Blast”, w które mogą zagrać już nie tylko polscy subskrybenci, ale także użytkownicy z Włoch i Hiszpanii.

 

Netflix stale rozwija swoją pozycję na rynku gier, dlatego firma właśnie ogłosiła przejęcie studia gier wideo – Night School Studio. Kalifornijskie studio założone w 2014 roku jest znane z takich gier jak Oxenfree czy Afterparty. Współpraca ma zaowocować kolejnymi grami nawiązującymi do produkcji Netflixa, a także stworzeniem kontynuacji flagowej produkcji studia Night School, czyli Oxygenfree II.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Oczywiście to surrealistyczny zaszczyt być pierwszym studiem gier, które dołączyło do Netflix! Nie tylko możemy dalej robić to, co robimy i jak lubimy to robić, ale także zajmujemy miejsce w pierwszym rzędzie na największej platformie rozrywkowej na świecie. Zespół Netflix wykazał najwyższą dbałość o ochronę naszej kultury studyjnej i kreatywnej wizji – napisali przedstawiciele  Night School Studio na firmowym blogu.

– Doskonałość artystyczna i sprawdzone osiągnięcia Night School Studio sprawiają, że są nieocenionymi partnerami we wspólnym budowaniu kreatywnych rozwiązań i biblioteki gier Netflixa – podsumował Netflix.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. nightschoolstudio.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Na rynku gier pojawiają się współprace z brandami związanymi z motoryzacją, men carebeauty czy FMCG.

PS 2
Discord nie funkcjonuje już wyłącznie jako platforma dla graczy, a staje się jedną z największych platform społecznościowych.

PS 3
Netflix stawia na oryginalną promocję swoich filmów i seriali, tworząc kreatywne kampanie i konkursy dla fanów Domu z papieru czy LucyferaW kampanii promocyjnej filmu Schumacher Netflixa, na ścianie jednego z niemieckich budynków pojawiła się instalacja z repliką pojazdu F1.