Netflix promuje serial „Squid Game”. Powstał sklep pop-up z grami dla fanów

Netflix promuje serial „Squid Game”. Powstał sklep pop-up z grami dla fanów
W Paryżu powstał sklep pop-up poświęcony południowokoreańskiemu serialowi Netflixa „Squid Game”. Wydarzenie przyciągnęło rzesze fanów chcących zagrać w gry, które pojawiły się w thrillerze.
O autorze
1 min czytania 2021-10-04

Nowy serial Netflixa „Squid Game” pretenduje do bycia najpopularniejszym nieanglojęzycznym serialem na platformie. Tydzień po premierze stał się numerem 1 na liście seriali w 90 krajach. Dla fanów dziewięcioodcinkowego thrillera, opowiadającego historię ludzi rywalizujących ze sobą w survivalowych grach, w miniony weekend w Paryżu została otwarta specjalna strefa z atrakcjami. 

fot. Netflix

Informację o otwarciu nowego sklepu typu pop-up Netflix France zamieścił na swoim koncie na Twitterze. W 6 godzin po jego publikacji post został udostępniony ponad 6 tys. razy, co świadczy o sporym zainteresowaniu  wydarzeniem i serialową produkcją.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 – Squid Game z pewnością będzie naszym największym nieanglojęzycznym serialem na świecie – powiedział Ted Sarandos, co-CEO Netflix podczas konferencji Code 2021.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przy paryskiej 12 rue d’Alexandrie, gdzie na co dzień funkcjonuje kawiarnia Kick Cafe, przez dwa dni działał sklep z atrakcjami nawiązującymi do serialu. Przed wejściem do specjalnej strefy czekali strażnicy przebrani w czerwone kostiumy i czarne maski, rodem z serialu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oprócz zakupu pamiątek i zrobienia zdjęć, podczas wydarzenia fani mogli zagrać w gry, które zostały przedstawione w „Squid Game”. Uczestnicy mogli wziąć udział w pojedynku „Światło czerwone, światło zielone”, który pojawił się w pierwszym odcinku serialu, zagrać m.in. w „Kałamarnicę” czy grę z odcinka „The Umbrella Man”, czyli wycinanie określonych kształtów w ciasteczkach bez ich kruszenia.

PS
Netflix rozszerza swoją ofertę gier wideo oraz przejmuje studio gier i poodejmuje współpracę z zespołem Night School Studio.

PS 2
Netflix stworzył specjalną „Strefę wolną od spoilerów”, i „porwał”, ich twórców, aby fani na całym świecie mogli obejrzeć najnowsze odcinki „Domu z papieru”.

PS 3
Branża gamingowa w świecie filmów i seriali mocno się rozwija, a twórcy produkcji filmowych starają się przyciągnąć uwagę pasjonatów gier wideo.