Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

4. edycja kampanii Go Healthy Girl startuje już 8 października

O autorze
3 min czytania 2021-10-04

Październik jest miesiącem, w którym na całym świecie mówi się o zdrowiu intymnym kobiet. Również w krakowskiej Bonarce będzie można skorzystać z darmowych wykładów i konsultacji ze specjalistami, m.in. ginekolożką, seksuolożką i fizjoterapeutką uroginekologiczną. To wszystko w ramach czwartej już edycji, a trzeciej w Bonarce, projektu społecznego – Go Healthy Girl.

W dniach od 8 do 15 października krakowianki wysłuchają prelekcji oraz skorzystają z darmowych konsultacji ze specjalistami psychoseksuologii, fizjoterapii uroginekologicznej, profilaktyki zdrowia intymnego oraz dietetyki. Spotkania w przytulnej przestrzeni warsztatowej w Bonarce to kolejna odsłona kampanii Go Healthy Girl, której celem jest normalizowanie profilaktyki kobiecego zdrowia intymnego. Centrum Handlowe Bonarka jest współorganizatorem i sponsorem kampanii.

– Liczba wykonywanych badań profilaktycznych podczas pandemii COVID-19 spadła o 80%. Zamknięcie siłowni, praca zdalna, krytyczny stan służby zdrowia w ostatnim okresie spowodowały, że mamy przynajmniej kilkanaście wymówek by sobie „odpuścić” wizytę u lekarza, badania profilaktyczne, zdrową dietę czy spacer. Odnalezienie się w nowej rzeczywistości to także zmiana związana z dbaniem o nasze zdrowie. Jak się zmobilizować do aktywności fizycznej? Jak zachęcić całą rodzinę do zmiany diety na zdrowszą i wzmacniającą naszą odporność? Jakie badania wykonać i gdzie, by zrobić to rozsądnie i adekwatnie do potrzeb wieku? Jak uchronić się przed chorobami cywilizacyjnymi nie tylko onkologicznymi, ale także takimi jak endometrioza czy Hashimoto, które są uzależnione od gospodarki hormonalnej, a które zbierają coraz większe żniwo? Uważam, że potrzebujemy w tym zakresie wsparcia, a nasi specjaliści to remedium. Pigułka rzetelnej i przystępnej wiedzy przekazanej w miłej atmosferze. Czy nie tego szuka każda kobieta? – mówi Karolina Sztyler, organizatorka kampanii Go Healthy Girl.

– Centrum handlowe Bonarka od samego początku swojego istnienia angażuje się w ważne dla lokalnej społeczności inicjatywy. Wspiera m.in. kulturę, ochronę środowiska i różnego typu projekty promujące profilaktykę zdrowia. Z Go Healthy Girl współpracujemy już drugi rok z rzędu. Wspólnie przekonamy klientki Bonarki, że profilaktyka zdrowia intymnego jest bardzo ważna i nie należy unikać rozmów o problemach, które, często tylko na pozór, wydają się wstydliwe. Piękno zaczyna się od zdrowia i wraz z Go Healthy Girl chcemy zadbać o zdrowie i piękno naszych klientek – mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Bonarki.

Inauguracja kampanii odbędzie się 8 października (piątek) o godzinie 14.00 i będzie transmitowana online w mediach społecznościowych Go Healthy Girl oraz Bonarki. Rozpocznie ją panel dyskusyjny, na którym gościnnie wystąpią dietetyczka kliniczna dr Krystyna Pogoń współwłaścicielka Dietific oraz Karolina Majewska CMO w AILIS Breast Cancer Prediction Technology. Panel inauguracyjny poprowadzi Karolina Sztyler, prezes Fundacji Admoveri i organizatorka akcji Go Healthy Girl. Dodatkowo podczas wydarzenia będzie można spotkać krakowskie blogerki i edukatorki internetowe, a uczestniczki spotkań, jak co roku, otrzymają paczki z upominkami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bezpieczna przestrzeń

Kampania w Bonarce będzie obfitowała w warsztaty i wykłady eksperckie, panele dyskusyjne oraz bezpłatne konsultacje ze specjalistami, które w dniach od 8 do 13 października będą odbywały się popołudniami w lokalu naprzeciwko H&M (poziom 0). Ze względu na szczególną sytuację związaną z pandemią koronawirusa, liczba miejsc na prelekcje oraz debaty będzie ograniczona (obowiązkowe zapisy), a niektóre wydarzenia transmitowane online lub prowadzone w formie webinaru. Sala warsztatowa zostanie na tę okazję zaaranżowana przez zespół Go Healthy Girl w partnerstwie z firmą IKEA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ciągu tych kilku dni październikowej edukacji prelegenci poruszą wiele tematów stanowiących filary kobiecego zdrowia, takie jak gospodarka hormonalna kobiety, zdrowa dieta, badania profilaktyczne, w tym profilaktyka raka piersi poprzez aktywność fizyczną, problemy ze zdrowiem psychicznym i życiem seksualnym czy rehabilitacja mięśni dna miednicy. Zespół Go Healthy Girl podpowie, jak usprawnić procesy dbania o zdrowie. Między innymi o tym będzie rozmowa z coachem zdrowia rodziny Martą Pawłowską – autorką książki „Jedzenie i inne podjadania”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak mogę się zapisać? Gdzie szukać informacji?

Kampania edukacyjna trwa od 8 do 15 października w centrum handlowym Bonarka w Krakowie. Centrum jest współorganizatorem wydarzenia i jego głównym sponsorem. Szczegółowy harmonogram wydarzeń, prelekcji oraz dostępnych godzin bezpłatnych konsultacji z informacjami na temat zapisów dostępny jest na stronie www.gohealthygirl/ oraz w mediach społecznościowych: FB Go Healthy Girl i IG @gohealthygirl, a także FB oraz IG partnera @bonarkacitycenter.

Harmonogram spotkań:

8 października, godz. 14.00–18.45
Inauguracja/transmisja online

  • panel dyskusyjny (Goście Specjalni)
    dr Krystyna Pogoń CEO Dietific oraz Karolina Majewska CMO w AILIS Breast Cancer Prediction Technology
  • Barbara Forczek-Iwon (fizjoterapeutka uroginekologiczna)
    Filary zdrowia kobiety
  • Paulina Skrzydlewska (fizjoterapeutka)
    Fizjoterapia dla kobiet po mastektomii
  • Antonina Dębogórska (psychoterapeutka par)
    Biały związek – sposoby na udany sex w relacji

9 października, godz. 15.15–18:45
*transmisja online

  • dr Dorota Niewęgłowska (ginekolożka)
    ABC zdrowia kobiety – czyli jakie badania wykonać w ciągu roku i dlaczego
  • Marzena Marszałek (dietetyczka kliniczna)
    Zdrowie intymne, a dieta.
  • dr Andrzej Galbarczyk
    Wpływ aktywności fizycznej na regulację hormonów u kobiet (profilaktyka raka piersi)

11 października, godz. 16.30–20.00

  • konsultacja z fizjoterapeutką uroginekologiczną
  • Marta Pawłowska (coach zdrowia)
    Zdrowa zmiana
    *webinar
  • Agnieszka Szuścik
    Ginekologiczne Patient Experience

12 października, godz. 16.30–20.00
*transmisja online

  • konsultacja z fizjoterapeutką uroginekologiczną
  • Marzena Listwan
    Higiena intymna – wszystko o majtkach menstruacyjnych
  • Barbara Forczek-Iwon (fizjoterapeutka uroginekologiczna)
    Mięśnie dna miednicy a endometrioza i ból okresowy

13 października, godz. 16.30–20.00

  • konsultacja z fizjoterapeutką uroginekologiczną
  • Kamil Perończyk (psycholog/seksuolog)
    Sex=zgoda
  • Joanna Godecka (psychoterapeutka)
    Granice i bezpieczeństwo w łóżku
    *webinar

14 października, godz. 10.00 i 19:00

  • GHG X More Bananas/online
    Twoje profilaktyczne must have:)
    *webinar
  • Karolina Sztyler (Go Healthy Girl)
    Zdrowie menstruacyjne – jak radzić sobie z bolesnym okresem?
    *webinar

15.10 (wkrótce) online