Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Radio 357 rusza z „blokami antyreklamowymi” i głosowaniem online na Listę Piosenek 357

Radio 357 zapowiedziało start systemu do głosowania na Listę Piosenek 357. Stacja uruchomiła też serwis lista.Radio357.pl. Rusza także nowy format satyryczny „Reklamy? Nie mamy”, czyli cykl parodii reklam z udziałem kabaretów.
O autorze
3 min czytania 2021-10-07

Nowy system do głosowania na LP357

Zespół Listy Piosenek 357 zapowiedział nowe otwarcie w tej jednej z najpopularniejszych audycji Radia 357. Jest ono związane z uruchomieniem nowego systemu do głosowania online. System został zaprezentowany podczas specjalnej audycji połączonej z transmisją video. Dotychczasowe notowania były wyłaniane w oparciu o głosy przesyłane na kartkach pocztowych.

– Jesteśmy po dyskusji z Patronami nad kształtem Listy. Otrzymaliśmy setki pomysłów, sugestii, podpowiedzi. W specjalnych ankietach Patroni zdecydowali, że notowanie podstawowe będzie liczyło 35 utworów. Uzupełni je 7 utworów, którym prawie, prawie udało się do niego wejść. I tak zgrabnie mamy „357” i w nazwie, i w notowaniu – mówi Marcin Łukawski, prowadzący Listę.

Decyzją Patronów każdy głosujący będzie mógł oddać 10 głosów, a utwory, które wypadną z notowania – będą mogły dostać drugą szansę. System zostanie udostępniony 22 października. Lista Piosenek 357 emitowana jest w piątki o godz. 19:00.

Wszyscy słuchają – Patroni głosują

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Audycja LP357 – jak wszystkie treści emitowane na żywo – jest dostępna dla każdego słuchacza. Głosować będzie społeczność 33 tysięcy Patronów.

– To była intensywna dyskusja – i w zespole, i wśród Patronów. Finalnie tak zdecydowaliśmy. To fair wobec Patronów, dzięki którym system powstał i dzięki którym istniejemy. Istotny był też argument weryfikacji głosujących. Dzięki integracji z systemem rozliczeń Patronite, bardzo utrudniamy zadanie tym, którzy chcieliby nieuczciwe wpływać na wyniki. Patroni mogą więcej – bo my możemy więcej dzięki nim. Dołączyć można już za 10 zł – to mniej niż koszt zakupu i wysyłki kartek z głosami. A korzyści jest przecież znacznie więcej – mówi Paweł Sołtys, prezes zarządu Radia 357.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pierwsza Lista wyłoniona w głosowaniu online pojawi się na antenie 29 października. Powstał specjalny serwis z informacjami o LP357 dostępny pod adresem lista.Radio357.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Koncert LP357

W ramach nowego otwarcia w Liście Piosenek zespół Radia 357 zapowiedział organizację Koncertu LP357. Był on pierwszym celem zbiórki na Patronite.

– Pandemia pokrzyżowała nam plany. Czekaliśmy na dobry moment. I ten wydaje się najlepszy. Chcemy podziękować za poprzednią Listę, ale przede wszystkim – zaprosić na nową. Bo zabawa zaczyna się od początku. Dopinamy rozmowy z artystami, sukcesywnie będziemy ujawniać szczegóły. Sytuacja jest wciąż niepewna, więc wymyśliliśmy formułę odporną na wszelkie obostrzenia. Sam koncert będzie kameralny, ale zapewnimy transmisję dla wszystkich. W sposób szczególny będziemy chcieli ugościć współtwórców i przyjaciół Listy – mając pewność, że będą także przyjaciółmi LP357. Bo radio to przede wszystkim ludzie, a dopiero później miejsca – mówi Piotr Stelmach, koordynujący prace reakcji muzycznej.

Nowość – bloki antyreklamowe

Podczas audycji specjalnej wyemitowany został premierowy odcinek nowego formatu „Reklamy? Nie mamy”. To satyryczny cykl parodii reklam. Będą przygotowywane przez artystów kabaretowych współpracujących z Radiem 357

– Więcej rozrywki – to jeden z najczęstszych postulatów naszych Patronów. Nie mając bogatych archiwów możemy bazować na tym, co stworzymy sami. Szukamy więc ciekawych pomysłów, by tej rozrywki mogło być więcej. Tak narodził się pomysł na „bloki antyreklamowe”. Będą to reklamy, ale postawione kompletnie na głowie. Urozmaicą antenę, poprawią humor, a przy okazji przypomną, jak to dobrze, że dzięki wpłatom Patronów nie ma u nas męczących bloków reklamowych. Czuję, że na te „reklamy” nie będziemy mogli się doczekać – mówi Katarzyna Pruchnicka, z zarządu Radia 357, koordynująca rozwój oferty programowej.

Cykl „Reklamy? Nie mamy” przygotują Łukasz Błąd, Filip Jaślar i Krzysztof Szubzda, a wydawać będzie Agnieszka Szwajgier. Będzie emitowany o godz. 9:50 w paśmie „Kieruj się na południe” oraz w „Popołudniówce” o godz. 18:30. Pierwsza emisja 7 października.

Największy projekt finansowany społecznościowo

Po roku od startu zbiórki Radio 357 jest na pierwszym miejscu spośród wszystkich projektów finansowanych poprzez serwis crowdfundingowy Patronite. Jest liderem zarówno pod względem liczby patronów jak i wysokości kwoty wsparcia.

– Niektórzy nie wierzyli, że to się może udać. Skoro coś jest za darmo – a Radia 357 może słuchać każdy – to czemu ktoś miałby za to płacić. A jednak „ludzi dobrej woli jest więcej” – obecnie już znacznie ponad 33 tysiące. Jesteście w ścisłym topie nie tylko polskiego, ale światowego finansowania społecznościowego – mówił podczas audycji Tadeusz Chełkowski, współzałożyciel portalu Patronite.

– Patroni Radia 357 statystycznie dużo częściej wspierają inne inicjatywy w naszym serwisie. I są w tym zaskakująco zgodni i zaangażowani. Mamy wiele dowodów na to, że w zakresie partycypacji społecznej jesteśmy bliscy Skandynawom, którzy stanowią światową czołówkę. W tym roku obchodzimy 5-lecie działania Patronite’a. I mamy wielu użytkowników, którzy wspierają różne projekty nieprzerwanie od samego początku – dodał.

Obecnie 33 800 Patronów Radia 357 wpłaca co miesiąc 682 000 zł. W zamian otrzymują m.in. dostęp do platformy podcastowej „Twoje 357”. Od 22 października będą mogli głosować na Listę Piosenek 357.