Do polskich restauracji McDonald's wkrócte trafi specjalny „Zestaw Maty"

Do polskich restauracji McDonald's wkrócte trafi specjalny „Zestaw Maty

Na oficjalnym profilu McDonald's Polska pojawił się tajemniczy materiał wideo z liczbą 33. Fani polskiego rapu już wiedzą, że chodzi o młodą gwiazdę muzyki, która wypuściła niedawno album „Młody Matczak". Według doniesień w menu znajdzie się m.in. „matchak late".

Ponad rok temu w amerykańskich oddziałach restauracji McDonald's pojawił się zestaw stworzony we współpracy z Travisem Scottem, a ostatnio dużo się też mówiło o zestawie Sad Meal, którego twarzą był raper Tommy Cash. Teraz czas na polską wersję współpracy sieci z gwiazdą rapu. Okazuje się, że od 18 października do oferty McDonald's trafi specjalny zestaw, którego współtwórcą będzie Mata. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Zestawy Maty" będą limitowanym produktem, dlatego nie wszystkim uda się go spróbować. Pod postem na Facebooku już pojawiają się pierwsze doniesienia, że w zestawie znajdzie się potrójny cheeseburger i napój „matchak late", czyli jak możemy się domyślać, nowy rodzaj kawy.

O szczegółach całej akcji na razie niewiele wiadomo, bo sam McDonald's nie zdradza nic więcej. Jedynie internauci wymieniają się przypuszczeniami, a także dzielą się zdjęciem, które ma przedstawiać naklejki przygotowane w ramach promocji nowego produktu.

[UPDATE]

Zestaw Maty we wszystkich McDonald’s w Polsce trafi do sprzedaży 18 października. Produkt będzie kosztował 18 złotych i znajdziemy w nim potrójnego cheeseburgera (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).

PS

Współpraca sieci restauracji McDonald’s z raperem Tommym Cashem ma zaowocować modyfikacją menu. Raper ogłosił, że w karcie dań ma pojawić się pozycja dla klientów, którzy są zbyt smutni, by zamawiać klasyczny Happy Meal.

PS 2

Młody Matczak postawił na niecodzienną promocję przedsprzedaży swojej najnowszej płyty. W tym celu wcielił się w rolę sprzedawcy sklepu Groszek.

Zdjęcie główne: SBM Label

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij