„można? można!" - nowa digitalowa platforma komunikacji Nice To Fit You

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„można? można!

Wystartowała przełomowa dla marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You kampania digitalowa „można? można!", stworzona przez agencję H2O Creative. Oparta jest na serii pięciu spotów w konwencji miniserialu, w którym występują topowi polscy aktorzy Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr.

W każdej z historii gwiazdy odgrywają scenki bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia użytkowników różnych diet pudełkowych. Poruszają realne problemy, do których proponowane są konkretne rozwiązania Nice To Fit You. Marka zaopiekowała się wszystkimi obszarami, które sygnalizowali klienci. Postawiła na jakość i dotrzymanie obietnic - szeroki wybór dań, aby potrawy smakowały tak, jak wyglądają, dostawy można było przełożyć na wygodny dla siebie termin i łatwo było zarządzać swoimi zamówieniami. Seria składa się z pięciu spotów 15” i pięciu 6”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Całej aktywacji towarzyszy charakterystyczne hasło „można? można!”, które w prosty i rzeczowy sposób podkreśla kluczowe korzyści i definiuje Nice To Fit You jako zdecydowanego lidera w kategorii cateringów dietetycznych. 

– To pierwsza tak duża i intensywna kampania naszej marki. Platforma komunikacyjna "można? można!" kierowana jest to nowych klientów, oczekujących od swojego cateringu dietetycznego "czegoś więcej". Chcemy również, aby o jakości naszych usług i samego produktu dowiedziały się wszystkie osoby korzystające z diet pudełkowych – mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.

Szeroko zakrojona kampania emitowana jest w na kluczowych portalach, w social mediach, na disp.lay'ach, YT, VoD, www oraz w e-mail marketingu 

Za strategię marki, strategię komunikacji, re-design identyfikacji korporacyjnej, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic, za działania PR agencja iPublicity. 

– Współpraca z agencją H2O Creative była dla nas niezwykle inspirująca. Kreatywność, strategiczne myślenie, a także profesjonalna produkcja - w każdym aspekcie były perfekcyjne – dodaje Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.

Klient: Nice To Fit You

Marka:  Nice To Fit You

Platforma komunikacji: „można? można!”

Tytuł reklamy: 5 x 15 sek:

  1. „Nudny Serial”

  2. „Restauracyjny smak”

  3. „Zapominalski kurier”

  4. „Karmić obietnicami”

  5. „Przerwa od diety”

Reżyser: Michał Radziejewski

Strategia & Kreacja: H2O Creative

Producent: Joanna Romanowska

Dom produkcyjny: Swipe-Up

Fotografia i foodstyling: Warsaw Foods (Greg Klukowski & Maja Salamon)

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij