Mata karcony przez Młynarską i Staśko za współpracę z McDonald’s. Szkoły ostrzegają przed Squid Game

Mata karcony przez Młynarską i Staśko za współpracę z McDonald’s. Szkoły ostrzegają przed Squid Game

Raper Mata wchodzi we współpracę z McDonald’s, ale nie każdemu się to podoba. Przed Squid Game ostrzegają hiszpańskie szkoły. W Wielkiej Brytanii z kolei firmy prawdopodobnie będą musiały pokazywać swój wpływ na środowisko. Nowy odcinek podcastu Marketing Przegadany.

Mata dostaje manto?

Michał „Mata” Matczak „przejął McDonald’s” w ramach nowej kampanii sieci z raperem. W branży marketingowej, jak i wśród fanów Maty popularność akcji jest ogromna. W większości odbiera się ją pozytywnie. Jednak poza swoistą „bańką” Macie obrywa się za współpracę z McDonald’s. Swoje trzy grosze dokładają w tej sprawie Maja Staśko i Paulina Młynarska – czy mają rację?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Hiszpańskie szkoły obawiają się Squid Game

Popularność południowokoreańskiego serialu przekroczyła oczekiwania nawet Netflixa. Squid Game szybko podbił serca milionów widzów na całym świecie. Znaleźli się jednak także jego przeciwnicy. W Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Belgii rozpoczął się nowy trend w szkołach. Uczniowie naśladują sceny z serialu. W Belgii doszło nawet do pobicia „przegranych”. Hiszpańskie szkoły zwracają uwagę rodziców na to, co oglądają ich dzieci. Czy Squid Game promuje przemoc?

Wielka Brytania i wpływ przemysłu na środowisko

Boris Johnson – premier Wielkiej Brytanii – chce, aby do 2035 r. jej emisja gazów cieplarnianych zmniejszyła się o ponad 70%. Jednym z pomysłów, jakie się pojawiły jest skonstruowanie prawa, które będzie nakazywać brytyjskim firmom pokazywać ich wpływ na środowisko. Ma to zachęcić je do inwestycji w eko-rozwiązania i wytoczyć działa przeciwko greenwashingowi.

Te tematy poruszają Damian Jemioło i Wojciech Walczak z Agencji Plej w najnowszym odcinku podcastu „Marketing Przegadany”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij