Billie Eilish w ostatnich dniach w relacjach na swoim instagramowym koncie udostępniała enigmatyczne zdjęcia złotych przedmiotów. Piosenkarka udostępniła także krótki filmik, na którym używa perfum. Następnie Billie zaprezentowała swoje zdjęcie z elementem złotej sylwetki, które podpisała tajemniczym komunikatem „Jutro dowiecie się więcej”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W miniony wtorek piosenkarka na swoich mediach społecznościowych oficjalnie ogłosiła, że wypuszcza na rynek własną linię perfum, co jednocześnie stanowi spełnienie jej marzeń i jedną z „najbardziej ekscytujących rzeczy, jakie zrobiła”.
– „Eilish” to zapach, którego pragnęłam od lat i jest to mój ulubiony zapach na świecie – pisze piosenkarka. – Nie mogę się doczekać, kiedy szybko będzie Wasz! – dodała na Instagramie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Perfumy z nutą piżma i tonka zamknięte złotym flakonie, przypominającym kobiecą sylwetkę, dostępne będą wyłącznie w sklepie internetowym billieeilishfragrances.com od listopada br.
fot. billieeilishfragrances.com; instagram.com/billieeilish
PS
Billie Eilish zadebiutowała na tegorocznej MET Gali po tym, jak przekonała dom mody Oscar de la Renta, aby całkowicie zrezygnował ze sprzedaży futer naturalnych.
PS 2
Miraculum S.A. – właściciel marki Chopin Perfumes został partnerem XVIII Konkursu Chopinowskiego w Warszawie.