Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Billie Eilish prezentuje swoje debiutanckie perfumy

Billie Eilish prezentuje swoje debiutanckie perfumy
Piosenkarka ogłosiła, że niedługo do sprzedaży trafią pierwsze flakony perfum „Eilish”. Dziewiętnastolatka nie kryje ekscytacji z okazji spełnienia swojego marzenia.
O autorze
1 min czytania 2021-10-21

Billie Eilish w ostatnich dniach w relacjach na swoim instagramowym koncie udostępniała enigmatyczne zdjęcia złotych przedmiotów. Piosenkarka udostępniła także krótki filmik, na którym używa perfum. Następnie Billie zaprezentowała swoje zdjęcie z elementem złotej sylwetki, które podpisała tajemniczym komunikatem „Jutro dowiecie się więcej”.

W miniony wtorek piosenkarka na swoich mediach społecznościowych oficjalnie ogłosiła, że wypuszcza na rynek własną linię perfum, co jednocześnie stanowi spełnienie jej marzeń i jedną z „najbardziej ekscytujących rzeczy, jakie zrobiła”.

– „Eilish” to zapach, którego pragnęłam od lat i jest to mój ulubiony zapach na świecie – pisze piosenkarka. – Nie mogę się doczekać, kiedy szybko będzie Wasz! – dodała na Instagramie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Perfumy z nutą piżma i tonka zamknięte złotym flakonie, przypominającym kobiecą sylwetkę, dostępne będą wyłącznie w sklepie internetowym billieeilishfragrances.com od listopada br.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. billieeilishfragrances.com; instagram.com/billieeilish

PS
Billie Eilish zadebiutowała na tegorocznej MET Gali po tym, jak przekonała dom mody Oscar de la Renta, aby całkowicie zrezygnował ze sprzedaży futer naturalnych.

PS 2
Miraculum S.A. – właściciel marki Chopin Perfumes został partnerem XVIII Konkursu Chopinowskiego w Warszawie.