Robert Sierpiński poprowadzi działania PR w OPPO Polska

Z początkiem listopada br. Robert Sierpiński obejmie stanowisko starszego specjalisty ds. PR w OPPO Polska.
O autorze
1 min czytania 2021-11-02

W ramach nowej pozycji w strukturze będzie odpowiedzialny za kierowanie działaniami marki w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, a także influencer relations oraz kontaktu z mediami jako rzecznik prasowy. Tym samym przejmie on obszar odpowiedzialności Piotra Żaczki, PR Managera w OPPO, który z końcem października odszedł z firmy.

Robert Sierpiński do OPPO dołączył w lutym 2021 roku jako specjalista ds. PR. W zespole PR OPPO pomagał w budowaniu strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej marki oraz jej późniejszej realizacji, jak również w media i influencer relations. Dodatkowo Robert Sierpiński wspierał koordynację pracy z agencją 24/7Communication, która pozostanie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego marki, kompleksowe wsparcie w zakresie komunikacji PR oraz wsparcie projektów marketingowych. OPPO Polska i 24/7Communication współpracują od kwietnia 2020 roku.

Robert Sierpiński związany jest z branżą PR od ponad 8 lat. Pracował w agencjach Hill+Knowlton i Havas PR, gdzie realizował projekty m.in. dla: Samsunga, Microsoftu, Nokii, Spotify i Orange Polska. Jako koordynator ds. PR był współodpowiedzialny za komunikację w HBO Polska. Przez ponad dwa lata pracował w RTB House, polskim start-upie specjalizującym się w reklamie online. Przez ostatni rok przed podjęciem współpracy z OPPO Polska był związany ze studiem komunikacji Hear You.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj