Rusza kampania promocyjna pierwszej w Polsce wystawy malarstwa Vilhelma Hammershøi’a

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania promocyjna pierwszej w Polsce wystawy malarstwa Vilhelma Hammershøi’a

22 listopada poznańskie muzeum jako pierwsze w Polsce pokaże obrazy jednego z najsłynniejszych i najdroższych duńskich malarzy, Vilhelma Hammershøi’a. Tytuł wystawy „Światło i cisza” nawiązuje do stylu artysty, który bardzo często przedstawiał wnętrza w charakterystycznym świetle i palecie barw.

V&P opracowała strategię i kreację kampanii promującej wystawę – będzie można ją zobaczyć przede wszystkim w aglomeracji poznańskiej: na nośnikach reklamy zewnętrznej, elektronicznych tablicach reklamowych Kolei Wielkopolskich, oraz  w prasie lokalnej.  Ważnym elementem komunikacji  jest kampania w social mediach.  Do promowania zaproszono również lokalnych influencerów. Cała akcja składa się z dwóch faz: teaserowej, mającej na celu zaintrygowanie i wciągnięcie w komunikat, jak i właściwej fazy, zapraszającej na wystawę i umożliwiającej zakup biletu z poziomu smartfona.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Grudzień to specyficzny czas – pełen zgiełku, natłoku informacji i gorączkowego kupowania prezentów, najczęściej ze smartfonem w ręku. Obrazy Hammershoia stoją w opozycji do tego szumu. Dlatego, tworząc komunikację dla wystawy „Światło i cisza”, sięgnęliśmy po „smartfonowy” język, który  zachęci odbiorców do wyciszenia się – mówi Marta Glapińska, creative director V&P. – Wyciszenie „smartfonowego hałasu” to pierwszy krok do doświadczenia kontemplacyjnego charakteru ciszy obecnej w twórczości Hammershoia. A jej pełnię oferuje właśnie Muzeum Narodowe w Poznaniu  i wystawa duńskiego mistrza – dodaje Marta Glapińska.

Pierwsza w Polsce wystawa światowej sławy artysty wzbudza zainteresowanie koneserów i znawców sztuki. Agencja postawiła jednak na przyciągnięcie tych, którzy nie są częstymi gośćmi muzeów.

– Postawiliśmy na bardzo prosty język – zarówno na poziomie obrazu, jak i słowa. Co więcej – ten pełen zgiełku czas sprawi, że gdziekolwiek pojawi się nasza kreacja, będzie ona komunikatem kontekstowym – zaproszenie do wyciszenia i wejścia w kontemplacyjny świat Vilhelma Hammershøi’a będzie naturalnym kontrapunktem do tego, co będzie ją otaczać – mówi Przemysław Guzik, head of shopper strategy z V&P.

V&P  – jest  również Parterem Wystawy – ale to nie wszystko: na miejscu agencja stworzyła instalację, która pozwoli odwiedzającym wejść w świat stworzony przez artystę. Każdy będzie mógł zrobić sobie zdjęcie i stać się częścią klimatycznego wnętrza utrwalonego Duńczyka , na jednym z jego najsłynniejszych obrazów („Wnętrze przy Strandgade z promieniem słonecznym na podłodze”.

Wystawa trwać będzie do 23 stycznia 2022 roku. Można ją obejrzeć w Muzeum Narodowym w Poznaniu przy Alejach Marcinkowskiego 9.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij