W okresie przedświątecznym Kaufland po raz kolejny wspiera potrzebujących z Polską Akcją Humanitarną

Warto na chwilę zatrzymać się i pomyśleć o osobach potrzebujących, dla których grudzień jest czasem pełnym szczególnych trosk. Już po raz trzeci w sklepach sieci Kaufland klienci mogą znaleźć specjalny Charytatywny Kalendarz Adwentowy. Część dochodu z jego sprzedaży wesprze Polską Akcję Humanitarną.
O autorze
1 min czytania 2021-11-23

Klienci mogą włączyć się w akcję, kupując w sklepach Kaufland Charytatywny Kalendarz Adwentowy. Złotówka ze sprzedaży każdego kalendarza zostanie przekazana na działania PAH – pomoże więc osobom, które zostały poszkodowane w wyniku klęsk żywiołowych oraz konfliktów zbrojnych. Kalendarz nie tylko pozwoli wesprzeć potrzebujących, ale będzie również idealnym podarunkiem dla najmłodszych z okazji nadchodzących mikołajek.

– Z roku na rok obserwujemy, że klienci coraz chętniej angażują się w akcje, dzięki którym mogą wesprzeć potrzebujących. W myśl naszego hasła „Zróbmy to razem” staramy się stwarzać im okazje do pomocy przy okazji codziennych zakupów. Dzięki poprzednim edycjom kalendarza przekazaliśmy Polskiej Akcji Humanitarnej 100.000 zł. Wierzymy, że w tym roku zaangażowanie klientów będzie równie wysokie – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Badania pokazują, że Polacy mają potrzebę pomagania. Aż 73% uważa, że trzeba być wrażliwym i gotowym do pomocy innym ludziom*. Odsetek osób chętnych do niesienia pomocy jest najwyższy od 2002 roku, a tego podejścia nie zmieniła również pandemia*.

* CBOS, Altruizm w opiniach i działaniach, 2020 rok

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj