Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Justyna Namięta odchodzi z Burda Media Polska

Z dniem 26 listopada 2021 r. Justyna Namięta – dyrektor generalna i członek zarządu po 29 latach pracy w Burda Media Polska zdecydowała się zakończyć swoją karierę zawodową, a tym samym zakończyć współpracę z firmą.
O autorze
1 min czytania 2021-11-23

Justyna Namięta rozpoczęła swoją przygodę z Burda w 1992 roku i przez kolejne lata rozwijała swoją karierę zawodową na różnych stanowiskach, kończąc na obecnie piastowanej pozycji dyrektora generalnego i członka zarządu. Udowodniła tym samym, że talent, wiedza, zapał i profesjonalizm są wspaniałą bazą do zbudowania imponującej ścieżki kariery. Justyna Namięta dała się poznać jako nieoceniony członek zarządu, wnosząc do organizacji ogromną wiedzę i doświadczenie biznesowe, jak również jako niezwykły menadżer, tworząc zaangażowane zespoły i przyjazne miejsce pracy.

Justyna Namięta będzie pełniła swoją funkcję w Zarządzie Burda Media Polska do 26 listopada 2021 r. Przez kolejnych 6 miesięcy, tj. do 31 maja 2022 r. będzie w dalszym ciągu wspierała Buda Media Polska jako zewnętrzny konsultant.

– Justyna była podstawą i początkiem wieloletniego sukcesu Burda Media w Polsce. Dla mnie osobiście była najcenniejszym partnerem w rozwoju naszego biznesu. Zawsze mogłem mieć pewność, że mam w Justynie uczciwego i otwartego partnera z przedsiębiorczym nastawieniem. Justyna niezmiennie stawia ludzi w centrum swoich decyzji, czy to nasze zespoły, czy klientów. Za to serdecznie dziękuję Justynie, praca z nią była dla mnie wielkim zaszczytem i cieszę się, że będzie kontynuować naszą współpracę w roli doradczej przez kolejne miesiące – powiedział Alexander Sorg, chief executive officer, Burda Media Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj