Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Już 1300 uczestników I edycji Influencer Boot Camp. Ostatnia szansa by do nich dołączyć!

O autorze
2 min czytania 2021-11-26

Influencer Boot Camp to pierwsze w Polsce wydarzenie dla twórców internetowych łączące edukację z konkursem. Do tej pory do projektu dołączyło już ponad 1300 osób. Do końca edukacyjnej części – cyklu bezpłatnych webinarów zostały jeszcze 2 dni. Dobra wiadomość jest taka, że kto nie zdążył jeszcze skorzystać z wiedzy i porad internetowych ekspertów może to jeszcze zrobić. Wystarczy zarejestrować się na stronie Influencer Boot Camp. Zarejestrowany uczestnik może w dogodnej dla siebie chwili odtwarzać webinaria i czerpać z nich podczas udziału w konkursie.

Cykl edukacyjny zakończy konkurs. Konkurs startuje dokładnie w Cyber Monday czyli 29 listopada i potrwa przez cztery tygodnie do 26 grudnia. Przewidziano 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150 tys. złotych. Finalistów konkursu poznamy w styczniu 2022 roku.

– Po skończeniu ostatniego darmowego webinaru ruszają mistrzostwa e-sprzedaży, w których można się zapisać ze swoim produktem i sprzedawać go – jak gdyby nigdy nic – swojej społeczności. W efekcie nie tylko zarobimy na samym produkcie, ale też będziemy brani pod uwagę w cotygodniowych zestawieniach, a także, po miesiącu, w zestawieniu ogólnym. Dla najlepszych czekają konkretne nagrody pieniężne. Konkurs otwarty jest dla każdego, nie tylko doświadczonych sprzedawców. Jeśli ktoś wymyśli na szybko świetny mikroprodukt i „dołączy” do akcji po tygodniu to omija tylko pierwsze zestawienie, ale będzie brany pod uwagę we wszystkich pozostałych. Naprawdę, naprawdę warto się zainteresować – zachęca do udziału w konkursie Andrzej Tucholski, ambasador akcji.

Mistrzostwa e-sprzedaży

W konkursie będzie mógł wziąć udział każdy twórca internetowy, niezależnie od liczebności jego odbiorców czy doświadczenia. W ramach konkursu, oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji, zaplanowano cztery rankingi tygodniowe, dzięki którym możliwe będzie dołączenie do konkursu na każdym etapie jego trwania. W celu zapewnienia równych szans wszystkim uczestnikom konkursu, bez względu na liczbę obserwujących czy poziom zaawansowania, rywalizacja będzie przebiegała w dwóch równoległych kategoriach: wolumen sprzedaży oraz wartość sprzedaży w złotówkach.

– Proponujemy uczestnikom wiedzę o atrakcyjnej obecności i skutecznej sprzedaży w sieci, przekazaną przez starannie dobrane grono popularnych influencerów oraz ekspertów w swoich dziedzinach. Zależy nam bowiem na tym, by w projekcie każdy był wygrany. Zarówno w części edukacyjnej, jak i konkursowej, każdy ma szansę znaleźć coś dla siebie – mówi Michał Kiełpiński, współtwórca Gizmi.io.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji zaplanowano cztery rankingi tygodniowe. Rywalizacja będzie przebiegała w dwóch kategoriach: wolumen sprzedaży oraz wartość sprzedaży

Kto może być uczestnikiem projektu?

Każda osoba, która tworzy treści cyfrowe. Ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub popularny influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą lub umiejętnościami i chce zwiększyć cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes. Nie ma znaczenia, czy dana osoba ma doświadczenie w tym obszarze, czy dopiero zaczyna swoją przygodę z biznesem online. Program został tak ułożony, by każdy znalazł w nim inspirację na miarę swoich potrzeb i na każdym etapie rozwoju działalności w sieci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partnerstwo Merytoryczne Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe wydarzenie dla twórców Internetowych w Polsce oraz CIC Warsaw, a patronami medialnymi są: Nowy Marketing, Sprawny Marketing, Marketer+, Fintek.pl, AdMonkey i Tygrysy Biznesu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizatorem i fundatorem nagród jest polska firma Gizmi SA, oferująca pierwszą w Polsce platformę chat-commerce, łącząca funkcjonalności Facebook Messengera ze sklepem online, pozwalając każdemu profesjonaliście, influencerowi, dostawcy usług i treści cyfrowych zarabiać więcej, budować silniejsze relacje z klientami i tym samym zwiększać zyski ze sprzedaży w social mediach.

Więcej szczegółów znajdziecie na stronie influencerbootcamp.pl.