Tomasz Zawistowski szefem działu analitycznego V&P

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Zawistowski szefem działu analitycznego V&P

Tomasz Zawistowski objął rolę analytics team leadera w agencji V&P i kieruje, wyodrębnionym z działu digitalowego, działem analityki.

Zadaniem Tomasza Zawistowskiego jest rozwój 3-osobowego zespołu analitycznego, który oferuje konfigurację systemów analitycznych, przygotowanie zaawansowanych analiz dla klientów V&P z wizualizacjami w narzędziach Power BI, Tableau i Google Data Studio, audyty narzędzi analitycznych oraz optymalizację procesu raportowania. Zespół zarządzany przez Tomka zajmuje się również analizą szans i zagrożeń rynkowych oraz automatyzacją przetwarzania danych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki wysokim kompetencjom zespołu możemy oferować klientom pełne wsparcie w zakresie analityki digitalowej. Zaczynając od szkoleń z narzędzi analitycznych, implementacji narzędzi na stronach www, e-commercach, aplikacjach, przez budowę interaktywnych dashboardów, kończąc na optymalizacji współczynnika konwersji, wnioskach i rekomendacjach. Nasi klienci cenią nasze kompleksowe analizy paragonowe, zwiększenie efektywności kampanii digitalowych w kanałach sprzedaży, czy analizę ścieżki konwersji – mówi Tomasz Zawistowski.

Swoje doświadczenie zawodowe Tomasz zbierał w zespołach analitycznych w domach mediowych Dentsu i Wavemaker, gdzie pracował dla takich klientów jak: Ikea, Polkomtel czy McDonlad’s. Obecnie realizuje projekty dla klientów V&P z branży automotive i retail.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij