Już jest nowa świąteczna reklama Allegro. Czy nowy spot dorównuje tym z ubiegłych lat?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Już jest nowa świąteczna reklama Allegro. Czy nowy spot dorównuje tym z ubiegłych lat?

Kampania Allegro pokazuje, że tak jak nie powinno się oceniać książki po okładce, tak samo nie powinno się oceniać ludzi po ich wyglądzie. Najważniejsze jest przecież to, jacy jesteśmy w środku, a świadczą o nas przede wszystkim nasze czyny.

Kampanie świąteczne Allegro zawsze pozwalają przeżyć widzom wiele emocji. Tegoroczna emocjonująca opowieść płynie z obserwacji, że z powodu braku czasu i zabiegania, w jakim stale żyjemy, niektórzy z nas mają skłonność do powierzchownego oceniania różnych sytuacji i ludzi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Historia opowiada o tym, co nas łączy, co mamy wspólnego i co może sprawić, że na Święta będziemy naprawdę razem. Główny motyw kampanii to dostrzeganie w innych tego, za co ich podziwiamy, kochamy czy szanujemy, a film wizerunkowy pokazuje, że pojednanie ponad różnicami jest wartością samą w sobie.

Allegro jako platforma, na której co miesiąc spotyka się ponad 21 mln Polaków, pokazuje w tej kampanii, jak ważne jest, by dostrzegać siebie nawzajem, stawiać na pierwszym miejscu drugiego człowieka, a przy okazji Świąt dać sobie najważniejszy prezent – prawdziwych siebie.

 

Idea „Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze” została przeniesiona na grunt filmu wizerunkowego w kilku wersjach. 2-minutowy film można zobaczyć na YouTube. Krótsza, 60-sekundowa wersja będzie emitowana w telewizji. Kampania będzie miała także swoje odzwierciedlenie w mediach społecznościowych. Oprócz filmu wizerunkowego powstało także kilkanaście filmów produktowych. 

W filmie świątecznym wykorzystany został współczesny cover znanego utworu „Never Ending Story”. Reżyseria filmu została powierzona Jakobowi Strömowi, twórcy znanemu m.in. z filmu „Dear Daddy”.

Scenariusze i koncept kampanii przygotowała agencja Ogilvy. Za przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja Hand Made. Za produkcję filmów odpowiada dom produkcyjny MOON Films, za postprodukcję studio Televisor, a za montaż dźwięku Juice. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom.

PS

Zobaczcie zeszłoroczne reklamy świąteczne od Allegro:

2020 - Allegro pokazuje, że najważniejsi są ludzie dookoła nas, a prezenty są tylko środkiem do spędzania z nimi wspólnie czasu.

2019 - Spot „Album” przedstawia rodzinną historię, w której wspomnienie przeszłości jest inspiracją do działania w teraźniejszości. W swoim głębszym znaczeniu film odzwierciedla współczesny świat, w którym nie zawsze rozumiemy drugą osobę, nawet członka rodziny.

2016 - "Czego szukasz w Święta? English for beginners" to najbardziej znana świąteczna reklama Allegro, która przedstawia prawdziwą „opowieść wigilijna”. Marka w przekonujący, filmowy sposób opowiada wzruszającą historię zwykłego człowieka. Tutaj możecie przeczytać rozmowę z twórcami tej kampanii, czy samemu Allegro i niezależnej agencji reklamowej Bardzo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij