Dooti Donuts nowym partnerem Genzie, czyli projektu Friza

Marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu Genzie, którego twórcą jest najpopularniejszy polski youtuber – Karol „Friz” Wiśniewski. To już kolejny obok x-komu partner serii, która docelowo ma potrwać aż 12 miesięcy.
O autorze
1 min czytania 2021-12-06

Dzięki nawiązaniu współpracy marka otrzyma lokowanie swoich produktów w odcinkach internetowego show, które są codziennie publikowane na platformie YouTube. W ramach umowy twórcy stworzą dla Dooti Donuts dedykowane materiały na przestrzeni całego roku.

Donuty będą również lokowane na indywidualnych profilach twórców, a w ich podkrakowskim domu stanie specjalna strefa marki Dooti Donuts, obejmująca m.in. potężny donut ustawiony w ogrodzie. Współpraca z Genzie potrwa 12 miesięcy, w trakcie których Dooti Donuts otrzyma wyłączność w branży spożywczej.

To nie pierwszy raz, kiedy marka Dooti Donuts decyduje się na działania z zakresu influencer marketingu. Poprzednio Donuty pojawiały się już w teledysku Ekipy do utworu „Napad na bank”, na koncercie promującym ich nową płytę oraz przy budowie domku na drzewie, którą rozpoczął Jakub „Patec” Patecki. Współpracę marki z czołowymi polskimi influencerami koordynuje wrocławska agencja GetHero.

Czym jest Genzie?

Genzie to najnowszy projekt z inicjatywy Karola “Friza” Wiśniewskiego. Jego trzon stanowi grupa influencerów, mieszkająca wspólnie w jednym z podkrakowskich domów, który został przystosowany specjalnie pod ten cel i w którym przedstawiciele pokolenia Z będą tworzyć lifestyle’owe treści na platformy Youtube oraz Instagram. W skład kolektywu wchodzi szóstka twórców – dwójka uznanych influencerów, trzy osoby wyłonione w specjalnym show „Twoje 5 Minut”, emitowanym od września na platformie YouTube, oraz partner jednej z uczestniczek. Grupa co do zasady będzie tworzyć content w tzw. trybie daily – nowe filmy będą więc pojawiać się codziennie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ciągu tygodnia od startu nowy kanał Genzie zanotował 18% wzrost liczby subskrypcji (obecnie ponad 525 tys.), a treści wideo dotarły do ponad 1,2 mln osób. Content cieszy się też sporym uznaniem widzów – ponad 97% ocen pod filmami to oceny pozytywne, a miniatury zapowiadające nowe odcinki należą do najchętniej klikanych na platformie YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing