Rogucki i RAU w nowej odsłonie kampanii Ballantine’s

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rogucki i RAU w nowej odsłonie kampanii Ballantine’s

Ballantine’s w kampanii „Święta. Tak to robię” pokazuje, że każdy sposób spędzania świąt jest dobry, jeśli jest zgodny z naszymi własnymi potrzebami i pragnieniami. Idea została przedstawiona poprzez ukazanie różnych, kontrastowych sposobów na celebrację świąt. W kampanii wystąpili Rogucki i RAU.

Ballantine’s udowadnia, że dojrzałość to umiejętność spędzania świąt, tak jak lubimy. Nawiązaniem do tego jest dedykowana kampanii whisky – Ballantine’s 7YO Bourbon Finish, dojrzewająca przez siedem lat i leżakująca w beczkach po bourbonie. Ballantine’s 7YO Bourbon Finish łączy ze sobą dwa światy whisky – szkocki i amerykański.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania świąteczna jest przedłużeniem prowadzonej przez nas od ponad roku kampanii „Tak to robię”. Pokazujemy w niej, że każdy może żyć według własnych zasad, bez konieczności podążania utartymi szlakami i dopasowywania się do oczekiwań innych. Tym razem zachęcamy do spędzania świąt w swoim stylu, proponując równocześnie nowy produkt Ballantine’s 7YO Bourbon Finish, który przełamuje wszelkie schematy i wzorce – mówi Marcin Zalewski, senior brand manager Ballantine’s Polska.

Bohaterami kampanii jest dwóch charyzmatycznych artystów – wokalista Piotr Rogucki oraz producent i raper RAU. Obaj poprzez swoją autentyczność udowadniają, że z sukcesem można działać w zgodzie z własną wizją. Muzycy wystąpią w serii video Reelsów na Instagramie, w których w kontrastowych zestawieniach wykreują odmienne sposoby spędzania świąt. Na swoich mediach społecznościowych podzielą się też własnym, indywidualnym podejściem do idei „Święta. Tak to robię”.

W ramach kampanii zostanie przeprowadzona także aktywacja konsumencka, współpraca z influencerami oraz inne działania na profilach marki.

Za opracowanie wizualne kampanii oraz strategię odpowiada agencja VMLY&R.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij