Agencje Q&A Communications, AF.agency i Riverwood tworzą jedną organizację pod wspólnym brandem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencje Q&A Communications, AF.agency i Riverwood tworzą jedną organizację pod wspólnym brandem

Ponad 70-osobowy zespół ARQ wyróżni wieloletnie doświadczenie w pracy dla rynkowych liderów, interdyscyplinarność i kreatywna wizja rozwiązań skupionych wokół nowoczesnej komunikacji i usług. Nowa agencja pojawi się na rynku w połowie przyszłego roku.

– Naszym celem jest zbudowanie elastycznej, interdyscyplinarnej struktury, aby móc realizować wymagające, wieloaspektowe projekty, przecinające wiele tradycyjnych obszarów marketingu. Tworzymy ARQ, żeby wspólnie z naszymi klientami kreować scenariusze przyszłości. Wierzymy, że przedstawimy imponującą ofertę, opierając się na potrzebach wynikających zarówno z cyfrowej rewolucji, jak i ze zrównoważonego rozwoju – mówi Przemysław Wojak, managing partner Q&A Communications.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

ARQ krokiem naprzód dla wszystkich

Premiera ARQ (nazwa od pierwszych liter jednoczących się firm) odbędzie w połowie 2022 roku. Do tego czasu agencje będą funkcjonowały pod dotychczasowymi markami, zachowując aktualną strukturę, schematy organizacyjne i zespoły. Jedyną zmianą będzie adres – wspólny dla wszystkich firm. Po okresie przygotowawczym ARQ rozpocznie pełnowymiarowe funkcjonowanie na rynku.

– Budowaliśmy siłę naszych marek przez lata. I teraz nie bez przyczyny tworzymy jeden organizm. Wierzymy, że dzięki silnym specjalizacjom ARQ stanie się linkiem do przyszłości, krokiem naprzód w nowoczesnej komunikacji i procesie kreowania cyfrowych produktów oraz usług dla klientów – dodaje Tomek Chabowski, managing partner AF.agency.

– Mamy plan i jesteśmy odważni. To wyjątkowe wydarzenie i największe połączenie agencji na naszym rynku w tym roku. Po zakończeniu całego procesu zyskamy trzy razy więcej świetnych specjalistów, trzy razy więcej doświadczenia i jeszcze szersze spojrzenie na rynek. Ta siła, te możliwości i wspólne wartości, które dzielimy z AF.agency i Q&A Communications, pozwolą nam lepiej zaadresować potrzeby przyszłego odbiorcy, a tym samym budować jeszcze bardziej świadome marki – podkreśla Dominik Stachowiak, managing partner Riverwood.

Laboratorium śmiałych rozwiązań i nowoczesnej komunikacji

AF.agency, Riverwood oraz Q&A Communications od lat świadczą wyspecjalizowane usługi dla liderów branż, takich jak AGD, FMCG, automotive i energetyka odnawialna.

AF.agency jest agencją technologiczną, która od 2004 roku buduje dedykowane produkty cyfrowe przy użyciu autorskich narzędzi sprzedażowych, analitycznych i szkoleniowych, prowadząc przy tym własne laboratorium neuromarketingowe. Od lat obsługuje klientów takich jak Amica, Škoda Polska czy Teva.

Riverwood jako agencja strategiczno-kreatywna szuka śmiałych i wartościowych rozwiązań, które trwale wpiszą się w potrzeby i praktyki odbiorców nie tylko dziś, ale także w przyszłości. Jej celem jest budowanie zaufania, lojalności i długotrwałych relacji między odbiorcą usługi lub produktu a marką. Z Riverwood współpracują między innymi Volkswagen, Novartis i Shuum Hotel.

Q&A Communications to 30-osobowa organizacja o 20-letnim doświadczeniu, specjalizująca się w nowoczesnej komunikacji, kreowaniu i ochronie wizerunku, realizująca projekty 360, z silną pozycją w obszarach ekologii, energii odnawialnej, zrównoważonego rozwoju i CSR. Pracuje dla polskich i zagranicznych marek, są to m.in.: EDP Renewables, Ahmad Tea, Amica, Selgros Cash&Carry, Subway i Posnania.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij