Karol Masalski przechodzi do agencji _game changer

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Karol Masalski przechodzi do agencji _game changer

Karol Masalski dołącza do agencji _game changer należącej do Group One. W roli managing partnera będzie odpowiadał m.in. za budowanie relacji z kluczowymi partnerami, poszerzanie portfolio klientów oraz rozwój produktów.

_game changer to najmłodsza spółka powołana przez Group One, specjalizująca się w marketingu przyszłości związanym z gamingiem, e-sportem, metaverse, NFT czy kryptowalutami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jako managing partner agencji, Karol będzie odpowiadał za budowanie relacji z kluczowymi partnerami, przygotowywanie i realizacja rekomendacji strategicznych, promocję i wizerunek _game changera, poszerzanie portfolio klientów, rozwój produktów oraz zarządzanie działalnością operacyjną spółki.

Dołączenie Karola do Game Changera z pewnością pomoże w rozwoju całej firmy. Zarówno operacyjnie jak i menadżersko.  Współpracujemy ze sobą od dawna i świetnie się uzupełniamy. Doświadczenia Karola pomoże nam w przygotowywaniu strategii dla klientów w obszarze niestandardów, a jego zapał i ambicja przydadzą się w rozbudowie struktur i rozwoju spółki. Przed nami wiele wyzwań, które wspólnie doprowadzą nas do realizacji wizji Agencji 2030 roku. Najbliższy rok, 2022 to rok zmian, to rok _game changera! –  mówi Tomasz Przeździecki CEO Game Changer.

Swoją przygodę z branżą reklamową Karol Masalski rozpoczął w 2016 roku w strukturach IDMnet, gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych w obszarze działań niestandardowych dla kanałów telewizyjnych Grupy ZPR Media – Eska TV, Fokus TV, Nowa TV, Polo TV. Od 2018 roku był związany z MediaCom Warszawa, w którym realizował m.in. kampanie gamingowe i esportowe w ramach komunikacji parasolowej #GamersGonnaPlay dla marki Play.

Współuczestniczył także w projektach niestandardowych, takich jak: lokowania produktu w telewizji, organizacji eventów czy współpraca z największymi influencerami w Polsce. Na swoim koncie ma kilka statuetek i nominacji w konkursach – Golden Arrow, Mixx Awards, Innovation Awards.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij