Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Wisła Kraków – 115 lat to dopiero początek” – kampania ORLEN OIL z okazji jubileuszu krakowskiej drużyny

ORLEN OIL, we współpracy z najstarszym polskim klubem – Wisłą Kraków na łamach serwisów informacyjnych Polska Press postanowił zrealizować kampanię poświęconą jubileuszowi 115 lat istnienia krakowskiej drużyny.
O autorze
1 min czytania 2021-12-17

„Wisła Kraków – 115 lat to dopiero początek” to projekt, którego celem jest promowanie ORLEN OIL jako Sponsora Strategicznego Wisły Kraków i mecenasa sportu angażującego się w życie lokalnej społeczności, rozwój oraz edukację sportową najmłodszych. Osią kampanii jest jubileusz klubu o długiej i bogatej historii, cieszącego się licznymi sukcesami.

W piątek 17 grudnia 2021 startuje na łamach Dziennika Polskiego oraz Gazety Krakowskiej specjalny dodatek poświęcony historii Wisły Kraków, która sięga 1906 roku. To 115 lat sukcesów, niezapomnianych meczów, ale też podnoszenia się po bolesnych upadkach.

Druga odsłona kampanii to multimedialny reportaż, w którym znalazły się teksty, zdjęcia oraz wyjątkowe filmy wideo z gwiazdami Wisły Kraków – m.in. Kazimierzem Kmiecikiem i Maciejem Żurawskim oraz bardzo obszerny materiał z piłkarzem, kapitanem i współwłaścicielem „Białej Gwiazdy” Jakubem Błaszczykowskim. Nie brakuje też dyskusji o wychowankach Akademii Piłkarskiej i przyszłości Wisły Kraków, bo przecież 115 lat to dopiero początek…

Reportaż multimedialny można znaleźć w serwisach dziennikpolski24.pl i gazetakrakowska.pl od piątku 17 grudnia od godz. 12:00.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj