„Białe Święta w Twojej kuchni” to kolejna akcja realizowana przez agencję w ramach kompleksowej, długofalowej współpracy z „PZZ” w Krakowie. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności obecnej na rynku od ponad 70 lat marki w młodszej grupie odbiorców oraz budowa wizerunku jakościowego produktu.
Optima Marketing Group odpowiada za strategię oraz kreację kampanii. Krakowska agencja zajęła się również zaplanowaniem mediów, content marketingiem, działaniami w social mediach oraz współpracą z influncerami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024