Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grzegorz Krychowiak inwestuje w branżę żywności ekologicznej

Grzegorz Krychowiak inwestuje w branżę żywności ekologicznej
GK4 Food – spółka kontrolowana przez Grzegorza Krychowiaka, objęła pakiet akcji Bio Planet – producenta i dystrybutora żywności ekologicznej.
O autorze
1 min czytania 2021-12-22

fot. BioGol

Kilka miesięcy temu Grzegorz Krychowiak zainwestował w branżę kosmetyczną i stał się udziałowcem spółki Lajuu Man. W kolejnej inwestycji piłkarza przyszedł czas na rynek żywności ekologicznej. Jak poinformował Krychowiak w swoich mediach społecznościowych „Firma GK4 Food dokonała zapisu na istotny pakiet akcji Bio Planet w ramach trwającej do końca listopada oferty publicznej”.

– Dla firmy kontrolowanej przez Grzegorza Krychowiaka – GK4 Food Sp. z o.o. – produkujemy ekologiczną żywność pod marką BioGol i zarówno my jako firma, jak i sam Grzegorz Krychowiak, wierzymy w rozwój tego projektu – powiedział Sylwester Strużyna, prezes Bio Planet. 

Produkty sygnowane marką Krychowiaka BioGol obejmują m.in. orzechy, nasiona, ziarna, suszone owoce czy musli certyfikowane zgodnie ze standardami polskimi oraz UE.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cały czas pracujemy nad rozszerzeniem oferty i pragniemy wprowadzać  nowe produkty. W przyszłym roku pojawią się białka roślinne, słodycze bez cukru oraz dodatkowe suszone owoce. Bardzo ważne będzie to, że większość z tych produktów to będą nowości w ofercie Bio Planet, więc wierzymy, że znacząco pomogą nam w sprzedaży. W 2022 roku w ofercie BioGol będzie około 45 produktów – zapowiedział Grzegorz Krychowiak. 

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Bio Planet (@bio_planet_sa)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Inwestowanie w marki spożywcze cieszy się popularnością wśród piłkarzy. Po Robercie Lewandowskim, sygnującym swoim nazwiskiem dietetyczne produkty i kawę RL9, Michał Pazdan zaprezentował własną markę kawy.

PS 2
W wyniku współpracy Grzegorza Krychowiaka i dyrektora kolekcji męskiej Kazar – Grzegorza Filipka powstała kolekcja ubrań KAZAR X BALAMONTE.

PS 3
Reprezentant Polski w piłce nożnej został także ambasadorem i inwestorem DOM 3E. W kampanii promocyjnej polskiej firmy technologicznej wcielił się w rolę budowlańca.