Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Team X wypuszcza na rynek swoją serię soków. Można je kupić w Biedronce

Spotlight Agency we współpracy z Teamem X, grupą zasięgowych influencerów, wprowadza na rynek kolejne produkty – serię naturalnie lekkich soków NFC, za których produkcję odpowiada firma Excellence S.A. Napoje będą brandowane twarzami teamu X.
O autorze
1 min czytania 2021-12-29

Team X wypuszcza własne soki

Grupa influencerów znana jako Team X we współpracy z Excellence S.A. stworzyła własne soki. Te mają zawierać wyłącznie naturalnie występujące w owocach i warzywach cukry (przyp. red. – zgodnie z przepisami krajowymi i unijnymi, wg których żadne soki owocowe, pomidorowe i 100% warzywne nie mogą zawierać cukrów dodanych i słodzików).

– Wiemy, jak dużym autorytetem wśród młodej widowni cieszą się uczestnicy Teamu X. Mając to na uwadze, postanowiliśmy stworzyć produkty, które przyczynią się do kształtowania zdrowych nawyków wśród młodzieży – mówi Olivia Drost, partner zarządzająca w Spotlight Agency.

Launch produktów miał już miejsce, a towarzyszyć mu będzie intensywna, dwumiesięczna kampania influencerska, w ramach której twórcy Spotlight będą promować zdrowe postawy żywieniowe. Została zainaugurowana teledyskiem z lokowaniem produktów, który już pojawił się na kanale YouTube Teamu X.

W ciągu najbliższych tygodni zaplanowane są dalsze etapy akcji promocyjnej, w tym konkurs dla fanów, który zostanie ogłoszony na kanałach social media uczestników projektu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Soki mają być dostępne w Biedronce. Nie jest to pierwsza akcja Teamu X dot. własnych produktów żywnościowych. Już miesiąc temu w sieci Biedronka pojawiły się płatki Yummer’s również obrandowane twarzami influencerów, a do ich promocji posłużył m.in. teledysk TEAM X – YUMMY. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing