Agencja Ancymony wygrywa przetarg na obsługę marki Trybunał

W wyniku wygranego przetargu na stałą obsługę social media, Ancymony odpowiadają za nową strategię komunikacji na Facebooku marki Trybunał.
O autorze
1 min czytania 2022-01-11

Historia Browaru Piotrków z Piotrkowa Trybunalskiego i jego produktów sięga 1927 roku. Marka Trybunał jest nowoczesną marką piwa regionalnego, tworzoną z pełnym poszanowaniem dla historii Piotrkowa Trybunalskiego i jego tradycji browarniczych. Piwo warzone jest „po swojemu”, z wiedzą, pasją i pełną atencją. Piwa były wielokrotnie nagradzane w konkursach „Brussels Beer Challenge”, „Menninger”, „London Beer Challenge” oraz „Chmielaki Krasnostawskie”.

– Mając światowe marki w zasięgu ręki, klienci sięgają po marki regionalne nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że chcą. To wybór jakości, staranności przygotowania, ale także poczucie tego, co nasze, co nas łączy i pozwala czuć się dumnym. Platforma „Ulubiony w regionie”, którą przygotowaliśmy, jest o wspólnych emocjach, wspólnym języku komunikacji i o wszystkich tych elementach, zawartych na key visualu, które stanowią regionalną esencję Trybunału – komentuje Katarzyna Czajkowska, social media group head, Ancymony.

– Cieszymy się, że udało nam się nam wspólnie z Ancymonami uchwycić wszystko to, co dla marki Trybunał kluczowe i co chcemy, żeby komunikacyjnie i graficznie stanowiło o jej wyjątkowości i dystynktywności. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Trybunał jako kluczowa dla nas marka, wzmocni swój wizerunek i nabierze jeszcze większego charakteru. Komunikację poprowadzimy w oparciu o wartości i przekaz związany z jakością, prawdą, wiarygodnością, atencją i zaangażowaniem; czyli wszystkim tym, co stanowi podstawę Trybunału – komentuje Michał Leszczyński, dyrektor marketingu Browaru Piotrków.

Agencja Ancymony odpowiada za stałą komunikację marki na Facebooku, obsługę kampanii reklamowych oraz aktywacje konsumenckie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj