Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rituals Cosmetics wkracza w rok 2022 z certyfikacją B Corporation

Marka kosmetyków Rituals Cosmetics dołącza do rosnącego w siłę ruchu, zrzeszającego uznane marki, które wykorzystują siłę swojego biznesu, by tworzyć bardziej inkluzywny, zrównoważony i sprawiedliwy rynek, jednocześnie spełniając najwyższe standardy w kwestiach społecznych i środowiskowych.
O autorze
2 min czytania 2022-01-11

Zdobycie certyfikacji to dopiero początek – jej przyznanie rozpoczyna nowy etap transformacji marki w kierunku modelu biznesowego nastawionego na konkretny cel. Certyfikat pozwala określać bardziej ambitne cele zrównoważonego rozwoju, rok po roku.

Dzięki certyfikacji B Corp marka Rituals udowadnia, że tworzenie produktów luksusowych przyczyniających się do poprawy samopoczucia może iść w parze ze świadomym stylem życia, który ma na uwadze również dobro planety. Rituals z dumą dołącza do społeczności podobnych sobie biznesów, które wykorzystują swój potencjał ekonomiczny w dobrym celu. Na świecie jest już ponad 4000 B Corps w 153 branżach i w 77 krajach. Raymond Cloosterman, właściciel i założyciel kultowej marki zapewniającej dobre samopoczucie, mówi:

Jestem więcej niż dumny ze zdobycia certyfikacji B Corp jako marki, która prawdziwie dba o zrównoważoną przyszłość. W Rituals dokładamy wszelkich starań, by robić więcej i więcej dla ludzi i dla planety, dlatego to dla nas ogromny zaszczyt dołączyć do globalnego ruchu zrzeszającego odpowiedzialne organizacje, którym zależy na przyspieszeniu zmian na lepsze.

Zdobycie certyfikatu B Corp czyni markę Rituals jednym z liderów w sektorze beauty, któremu udało się przejść przez rygorystyczną procedurę, prowadzącą do uzyskania najbardziej uznanej na świecie certyfikacji zrównoważonego rozwoju. Jako marka przykłada wielką wagę nie tylko do dobrego samopoczucia klientów i fanów, ale także do dobrostanu planety i jej zasobów. Nowy status B Corp to zaledwie początek pełnej zaangażowania, niekończącej się podróży w kierunku zrównoważonego dobrostanu ludzi i planety.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma, na drodze do transformacji wyznaczyła sobie trzy filary: Czystość, Świadomość i Troska (Clean, Conscious & Caring)*.

„Czystość” (Clean) to sprawdzone, wysokiej jakości produkty oraz starannie dobrane, naturalne składniki. W filarze „Świadomość” (Conscious) skupiamy się na dokonywaniu zrównoważonych środowiskowo wyborów dotyczących naszych opakowań i naszej działalności, zaś filar „Troska” (Caring) dotyczy wspierania i rozwijania programów przyczyniających się do tworzenia społeczeństw o pogłębionej świadomości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Certyfikat B Corp to forma oficjalnego uznania dla naszego zaangażowania i naszych wysiłków włożonych w kwestie związane ze zrównoważonym dobrostanem. Ta misja nie przestanie przyświecać naszym działaniom, to ciągła, nieustająca podróż, która zawsze będzie zakorzeniona w trzech filarach: czystości, świadomości i trosce – mówi Niki Schilling, dyrektor ds. innowacji i zrównoważonego rozwoju w Rituals Cosmetics.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co dalej? Przyznanie certyfikacji B Corp wyznacza istotny moment uznania, potwierdza, że firma jest na właściwej drodze i zapewnia ramy do dalszego ulepszania naszej działalności. Najważniejsze cele** Ritual Cosmetics: 

  • W 2022 roku zamierzamy dopracować nasze cele związane z emisją gazów cieplarnianych w ramach Scope 1, 2 i 3, tak, by skala redukcji pokrywała się z wymaganiami Porozumienia Paryskiego, co zaprowadzi nas do zużycia energii na poziomie zerowym netto: dokonamy jak najszybciej znaczącej redukcji emisji dwutlenku węgla, a następnie zneutralizujemy pozostałości z emisji. 
  • Do 2023 roku składy wszystkich naszych produktów będą zawierały co najmniej 90% składników pochodzenia naturalnego.
  • Do 2025 roku wszystkie nasze opakowania będą nadawały się do ponownego napełnienia, recyklingu i/lub będą wykonane z materiałów z recyklingu.
  • Do 2025 roku średnia ocena produktu w naszym narzędziu ewaluacyjnym Clean & Conscious wzrośnie z 63+ do 80+. 
  • Do 2025 roku wszystkie nasze produkty będą nadawać się do ponownego napełnienia, recyklingu i/lub będą wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.
Bardzo się cieszymy, że możemy powitać na pokładzie B Corp markę w tym punkcie zwrotnym, gdy świat potrzebuje, by coraz więcej firm wykorzystywało swój biznesowy potencjał w dobrym celu. Zaangażowanie marki Rituals w nieustający rozwój oraz determinacja, by długoterminowo wnosić wartość do życia społeczności, pracowników, dostawców, klientów, a także nieść dobro środowisku – to wszystko doskonale widać w ogólnym wyniku firmy w ramach oceny B Impact. Gratulujemy marce Rituals i z niecierpliwością czekamy, aż będzie inspirować inne firmy, by podążały jej ścieżką i jednoczyły się w ramach B Corp jako marki beauty, które chcą coś zmienić! – mówi Hubertine Roessingh, executive director w B Lab Benelux.

* Więcej o idei Clean, Conscious & Caring na stronie Rituals Cares;
** Więcej o celach Rituals Cosmetics w zakresie zrównoważonego rozwoju, staraniach oraz o narzędziu Clean & Conscious: Rituals Sustainability Report.