Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

12 nowych osób dołączyło do zespołu kreacji Leo Burnett Warszawa

Wzmocnienie zespołów kreacji kierowanych przez creative group heads: Piotra Wilczka, Marka Wyżnikiewicza, Sylwii Rękawek-Michoń i Patryka Michonia, jest wynikiem poszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami i wygrania nowych biznesów.
O autorze
3 min czytania 2022-01-11

– W 2021 roku dział kreacji w Leo dynamicznie się rozwinął. Dzięki wygraniu nowych przetargów i poszerzeniu współpracy z obecnymi klientami wzmocniliśmy zespół kreacji o 12 nowych osób. Są to specjaliści o różnorodnym doświadczeniu i nowoczesnym podejściu do komunikacji. Poszerzamy nasze kompetencje szczególnie w dziedzinie digitalu, który stanowi znaczącą cześć naszej codziennej pracy. To co się nie zmienia, to dążenie do tworzenia kreacji na najwyższym poziomie, która buduje biznes naszych klientów – komentuje Maciej Porębski, executive creative director Leo Burnett Warszawa.

Do zespołu Piotra Wilczka, dołączyło 8 specjalistów. Julia Szostak, Senior Art Director, ma 8 lat doświadczenia w tworzeniu komunikacji, które zdobywała w agencjach VMLY&R, Wavemaker oraz K2. Z wykształcenia graficzka i psycholożka ze specjalizacją z reklamy. Zdobyła wiele nagród polskich i międzynarodowych, m.in. Cannes Lions, D&AD i Kreaturę.

Matylda Młocka-Gorczyńska, Senior Copywriter, która swoją przygodę copywriterską zaczynała w VML Poland (aktualnie VML&YR). Następnie doświadczenie zdobywała pracując przez klika lat w Isobarze, Agencji Warszawa i agencji Plej. Realizowała projekty dla takich klientów jak: Provident, Ferrero, Plus, L’Oreal, Answear, Lidl i Play. W Leo Burnett Warszawa, Julia Szostak i Matylda Młocka-Gorczyńska jako team seniorski tworzą projekty dla marki Samsung (Digital Appliances).

Karolina Franaszczuk, Senior Copywriter, w branży reklamowej pracuje od ponad 9 lat. Wcześniej pracowała w Saatchi & Saatchi. W życiu pisała i wymyślała już wszystko, ale najbardziej lubi storytelling. Wraz z zespołem otrzymała nagrodę Golden Arrow za 3 solidne lata kreowania platformy internetowej dla Jacobs – „Baw się kawą”. Specjalizuje się w UX design. W Leo Burnett Warszawa, Karolina pracuje dla marki Philip Morris (RRP’s jak i Combustibles – rynek polski i rynki bałtyckie).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agata Styczeń, Copywriter, z wykształcenia jest polonistką. Z agencjami marketingowymi związana od 5 lat: pracowała jako redaktorka językowa, content designerka i copywriterka. Współpracowała z klientami z branży OZE, budowlanej, wnętrzarskiej i medycznej. Ma na koncie kilka zredagowanych książek.

Justyna Kot, Digital Copywriter, z reklamą związana od 3 lat. Była redaktorką, content designerką, copywriterką w agencji They.pl, dziennikarką kulinarną w portalu Smakosze.pl i redaktorką prowadzącą w wydawnictwie Zielona Sowa. Agata Styczeń i Justyna Kot pracują w Leo Burnett Warszawa głównie dla marki Stellantis.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marta Gęsicka, Art Director, specjalizuje się w digital marketingu: ilustracji, projektowaniu stron i animacji. Wcześniej zdobywała doświadczenie jako freelancerka. W Leo Burnett Warszawa Marta tworzy projekty dla marki Philip Morris (RRP’s jak i Combustibles – rynek polski i rynki bałtyckie).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mirosław Dutkiewicz, Digital Designer, w reklamie pracuje od 1995 r. Pierwsze doświadczenie zdobywał jako operator DTP w przygotowalni, następnie po stronie agencji takich jak DDB/Corporate Profiles DD czy Saatchi & Saatchi. Z Leo Burnett związany był już wcześniej od 2004 do 2018 r., najpierw jako operator DTP a potem jako 3d lead. Obecnie realizuje projekty z zakresu digital jako Digital Designer głównie dla marki Stellantis.

Paula Tokarska, Junior Art Director, absolwentka grafiki. W Leo Burnett Warszawa tworzy głównie kampanie dla marki Samsung (Digital Appliances). Poza projektowaniem zajmuje się malarstwem i designem papierowych książek.

Zespół Marka Wyżnikiewicza, powiększył się o 3 osoby: Karolinę Maj, Tomasza Popowskiego i Anię Jędrykę, którzy w Leo Burnett Warszawa tworzą projekty dla marki Samsung IM (It & Mobile Communications).

Karolina Maj, Graphic Designer, w branży reklamowej od 6 lat. Związana głównie z digitalem, polegająca na wyobraźni miłośniczka ilustracji, tatuażu i muzyki. Z wykształcenia tłumaczka języka norweskiego.

Tomasz Popowski, Copywriter, z branżą reklamową związany od 2013 r. Z wykształcenia socjolog i UX/product designer. Współtworzył kampanie digitalowe dla banków, sieci komórkowych, producentów farmaceutyków, napojów wysoko i niskoalkoholowych, a nawet garnków i patelni. Na koncie ma szereg nagród i nominacji w najważniejszych polskich konkursach reklamowych: KTR, Effie, Mixx Awards.

Ania Jędryka, Copywriter, w branży reklamowej od 2012 r. Pracowała w 180heartbeats, OS3, DDB&Tribal i Havas Warsaw. Jej copywriterskie portfolio pełne jest projektów dla marek: motoryzacyjnych, dziecięcych i alkoholowych. W 2019 roku została laureatką Cannes Young Lions. 

Do zespołu Sylwii Rękawek-Michoń i Patryka Michonia dołączył Marcin Bińczyk, który w Leo Burnett Warszawa pracuje na stanowisku Junior Copywriter i zajmuje się projektami dla marki Orange. Marcin obronił z wyróżnieniem tytułu magistra w Instytucie Lingwistyki Stosowanej UW na kierunku Przekład i technologie tłumaczeniowe.