Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Franciszek Georgiew: Chcemy zrekrutować kolejne 50 osób w tym roku (podcast)

Franciszek Georgiew: Chcemy zrekrutować kolejne 50 osób w tym roku (podcast)
Franciszek Georgiew to CEO Tigers – agencji digitalowej, która RDR odnotowuje agresywny wzrost i zatrudnia obecnie ok. 60 osób. Franciszek opowiada, jak z social mediowego freelancera przerodził się w pełnoprawnego przedsiębiorcę, jak wygląda kultura organizacyjna Tigers i o ekspansji agencji.
O autorze
1 min czytania 2022-01-13

Choć nie każdy to wie – Franciszek Georgiew zaczynał jako… dziennikarz sportowy. Zanim wszedł w świat marketingu i social mediów, współtworzył jeden z największych portali o MMA w Polsce, a później pracował jako dziennikarz dla MMARocks. Już w 2014 r. związał się jednak z agencją marketingową i zaczął działać w obszarze social media marketingu. 

Rok później pojawił się kontrakt z UFC i tak narodziła się jego własna agencja – Social Tigers. Wkrótce jednoosobowa firma przerodziła się w pełnoprawną agencję digitalową znaną jako Tigers, która zatrudnia obecnie ok. 60 osób. 

– Zapotrzebowanie klientów wymusiło na mnie przygotowanie pierwszej strategii. Tam pojawiło się takie hasło, że chcemy być agencją social media top of mind w Polsce. I rzeczywiście przez kolejne dwa lata mając ten cel na uwadze jeszcze bardziej zwiększyliśmy działalność edukacyjną. Myślę, że to okres, w którym mieliśmy najsilniejsze kanały agencyjne w kraju. Firma rozrosła się do ok. 17–18 osób. Zaczęli pojawiać się menedżerowie, bo nie chciałem być sprzedającym czy obsługującym klientów CEO. Moim celem było stworzenie firmy, która ma obsadzony podział ról – mówi Franciszek Georgiew.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

CEO Tigers opowiada o tym, jak narodziła się jego agencja, dlaczego nastawieni są na agresywny wzrost, jak z marketera przerodził się w pełnoprawnego przedsiębiorcę, czemu nastawia się na ekspansję do Azji i zaczął myśleć też o… Rumunii, jak i dlaczego niektórzy uważają jego firmę za… „sektę”. Posłuchaj najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast: