L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją PR Big Picture

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją PR Big Picture

Od stycznia br. kompleksową obsługę działań komunikacyjnych marki L’Oréal Professionnel Paris prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego.

W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, prowadzenie aktywnego biura prasowego, koordynacja współpracy z mediami oraz influencerami. Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca agencji z L’Oréal Professionnel Paris trwa od 2020 r. i dotychczas miała charakter projektowy. W tym czasie zrealizowano wspólnie szereg projektów specjalnych kierowanych zarówno do mediów, jak i influencerów m.in. premiery nowości produktowych oraz współprace z influencerkami marki.

Obecna współpraca została nawiązana od stycznia 2022 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij