Super Bowl to już nie tylko sportowe wydarzenie, ale także święto dla marek prezentujących się podczas transmisji rozgrywek, które gromadzą przed ekrany miliony widzów. Z każdym rokiem coraz większą uwagę odbiorców przykuwa także muzyczna część wydarzenia, czyli tradycyjny Halftime Show.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Od początków Super Bowl występy w przerwie między rozgrywkami NFL mocno się zmieniły – pierwsze koncerty uniwersyteckich zespołów zostały na przestrzeni lat zastąpione wielkimi widowiskami z udziałem najpopularniejszych muzycznych gwiazd. Od lat Halftime Show stanowi prawdziwą artystyczną i rozrywkową ucztę, której patronuje marka Pepsi.
W tym roku 56. finał Super Bowl odbędzie się 13 lutego w Kalifornii. Na kilka tygodni przed wydarzeniem Pepsi zaprezentowała oficjalny zwiastun, zapowiadając gwiazdy, które pojawią się podczas tradycyjnego Halftime Show. Spot zatytułowany „The Call” zaskoczył entuzjastów Super Bowl, a także wielu fanów hip-hopu i R&B. Podczas tegorocznego Super Bowl na scenie pojawi się nie jedna, ale aż pięć muzycznych gwiazd.
W klipie pełnym efektów specjalnych widzimy Eminema, któremu w studio nagrań towarzyszy Slim Shady. W kolejnych ujęciach pojawiają się takie gwiazdy jak Snoop Godd, Dr. Dre, Kendrick Lamar i Mary J. Blige. Każdy z artystów otrzymuje tytułowe wezwanie, aby następnie wspólnie spotkać się pod stadionem SoFi w Kalifornii.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot wyreżyserowany przez F. Gary’ego Graya zawiera muzyczną kompilację kultowych utworów „Rap God”, „The Next Episode”, „Family Affair”, „HUMBLE.”, „Still D.R.E.” i „California Love”.
Klip spotkał się ze sporym entuzjazmem wśród internautów. W niespełna dobę od opublikowania „The Call” został wyświetlony ponad 2,3 mln razy.
fot. nfl.com